Daar gaan we weer, volgens mij is daar de pm voor uitgevonden, heb je vragen stuur de verkoper een bericht simpel toch?,..... en heb je echt behoefte om dit ter discussie te stellen, open dan een topic die daar voor bedoelt is succes!!!
Zie mijn post, dat jij het niet interessant vindt maakt niet dat het voor anderen wel van belang kan zijn....Daar gaan we weer, volgens mij is daar de pm voor uitgevonden, heb je vragen stuur de verkoper een bericht simpel toch?,..... en heb je echt behoefte om dit ter discussie te stellen, open dan een topic die daar voor bedoelt is succes!!!
Of ik het wel of niet interessant vind doet er helemaal niet toe, je gaat niet in iemands verkooptopic discussiëren of nog gekker aannames plaatsen. Volgens mij ben ik duidelijk geweest in mijn voorgaande post en voor de rest i rest my case ciao.Zie mijn post, dat jij het niet interessant vindt maakt niet dat het voor anderen wel van belang kan zijn....
+1En dan beweer ik tegen heel veel mensen vaak dat dit zo’n vriendelijk forum is waar mensen op een voorkomende manier met elkaar omgaan.. jullie zijn weer goed bezig met met elementen van zelfonderzoek, ego en positiviteit.
Prima, dus er is geen open discussie meer mogelijk? Dan kun je het forum opdoeken.En dan beweer ik tegen heel veel mensen vaak dat dit zo’n vriendelijk forum is waar mensen op een voorkomende manier met elkaar omgaan.. jullie zijn weer goed bezig met met elementen van zelfonderzoek, ego en positiviteit.
Je maakt het nu wel heel erg persoonlijk! Geen idee waar je het allemaal over hebt en ik wilde eigenlijk niet meer reageren op dit soort negatieve...............onzinige reacties maar helaas!! Succes ermee, dit was voor mij de laatste!Prima, dus er is geen open discussie meer mogelijk? Dan kun je het forum opdoeken.
Over oordelen gesproken zeg (je kunt het uiteraard indirect proberen te doen, maar dat maakt geen verschil).....
Ps. Het aantal MP advertenties (ook die van nieuwe gasten zoals hier die nul hebben bijgedragen en dus terecht worden bevraagd naar de intenties) is volgens mij nog steeds stijgende......
Ik maak het niet persoonlijk (lees gasten even als leden das wat ongelukkig verwoord) en ik heb het niet specifiekJe maakt het nu wel heel erg persoonlijk! Geen idee waar je het allemaal over hebt en ik wilde eigenlijk niet meer reageren op dit soort negatieve...............onzinige reacties maar helaas!! Succes ermee, dit was voor mij de laatste!
Ps, ik ben een vakidioot, een vakman, een echte houtberwerker in hart en nieren en dat al bijna 40 jaar!!
Maar dat wist je zeker ook al??
Jammer dat dit gebeurt G-P maar trek je het vooral niet te veel aan, er zitten altijd mensen tussen die belerend en alles honderdduizend keer beter weten, vooral schijt aan hebben, het forum is zeer informatief dus al een reden te meer om gebruik te blijven maken en sommige van de leden zijn echt top gasten. Ik wens je ondanks dit alles een voorspoedige verkoop en blijf vooral gebruik maken van dit forum, doen hé!!!!!!!!!!!!Je maakt het nu wel heel erg persoonlijk! Geen idee waar je het allemaal over hebt en ik wilde eigenlijk niet meer reageren op dit soort negatieve...............onzinige reacties maar helaas!! Succes ermee, dit was voor mij de laatste!
Ps, ik ben een vakidioot, een vakman, een echte houtberwerker in hart en nieren en dat al bijna 40 jaar!!
Maar dat wist je zeker ook al??
Ja, de zaag is nog beschikbaar.Effe wat anders… is de zaag nog beschikbaar?