Hij heeft een vrouw, dus zijn gehoorapparaat zal wel heel zacht
De hele serie van SWR is het kijken waard oa maken van een kano, tafel en grote poortYT heeft het voor mij ook zichtbaar gemaakt. Een van de vele,mooie Duitse filmpjes op Youtube.
Hij heeft een vrouw, dus zijn gehoorapparaat zal wel heel zacht
De hele serie van SWR is het kijken waard oa maken van een kano, tafel en grote poortYT heeft het voor mij ook zichtbaar gemaakt. Een van de vele,mooie Duitse filmpjes op Youtube.
Bedankt Wim dit filmpje had ik al eens gezien meen dat de man Koster heet (zit ook op dit forum) en maakt prachtige infill schaven om bij te watertanden, ik zou graag eens over zijn schouder willen meekijken,....en ja het filmpje geeft een beetje inzicht. Maar eerlik is eerlijk het filmpje van Frische geeft meer info prijs en dus voor mij meer interessantVolgens mij is er ook een forummer die ook hele mooie schaven maakt. Kijk hierNatuurlijk zijn er meer. Roeland Berkelmans maakt ook schaven.
Kijk naar Bill Carter op YouTube, wat verder terug in de tijd laat hij in aan aantal afleveringen exact zien hoe hij een infill maakt (als je hem al niet kende). Z'n videos zijn "charmant".geeft meer info prijs en dus voor mij meer interessant
Ja, jan anton koster is de naam. Er staat inderdaad alleen maar een hele mooie schaaf in dat filmpje.Bedankt Wim dit filmpje had ik al eens gezien meen dat de man Koster heet (zit ook op dit forum) en maakt prachtige infill schaven om bij te watertanden, ik zou graag eens over zijn schouder willen meekijken,....en ja het filmpje geeft een beetje inzicht. Maar eerlik is eerlijk het filmpje van Frische geeft meer info prijs en dus voor mij meer interessant
Bedankt ik ga dit filmpje maar eens bekijken klinkt veelbelovend en educatief, mooie infill schaven bekijken is leuk maar uiteindelijk wil ik graag zien hoe ze worden gemaaktKijk naar Bill Carter op YouTube, wat verder terug in de tijd laat hij in aan aantal afleveringen exact zien hoe hij een infill maakt (als je hem al niet kende). Z'n videos zijn "charmant".
EDIT: z'n eerste playlist is het hele verhaal.