Hammer N2-35 met origineel onderbouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

CoSo

Actieve deelnemer
12 okt 2018
162
52
Wegens verkoop van het huis en bedrijfsruimte gaan alle grote machines in de verkoop, hierbij de Hammer N2-35 lintzaag te koop.

Aangeschaft 05-06-2020 als hij 10x gebruikt is is het veel en alleen hobby matig.
De Hammer verkeerd in nieuw staat zoals al mijn gereedschap.
Lintzaag is compleet met de originele Hammer onderbouw en 2 lintzagen (6mm en 15mm)

Zaag is op te halen in Almere en prijs is € 800,00

Lintzaag N2-35 Felder Group
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2023-05-19 at 21.49.54.jpeg
    WhatsApp Image 2023-05-19 at 21.49.54.jpeg
    100,8 KB · Weergaven: 302
  • WhatsApp Image 2023-05-19 at 21.49.53 (20).jpeg
    WhatsApp Image 2023-05-19 at 21.49.53 (20).jpeg
    103 KB · Weergaven: 282
  • WhatsApp Image 2023-05-19 at 21.49.53 (19).jpeg
    WhatsApp Image 2023-05-19 at 21.49.53 (19).jpeg
    96,6 KB · Weergaven: 290
  • WhatsApp Image 2023-05-19 at 21.49.53 (18).jpeg
    WhatsApp Image 2023-05-19 at 21.49.53 (18).jpeg
    89,7 KB · Weergaven: 297
  • Leuk
Waarderingen: starf

Ambidexterity

Actieve deelnemer
In Oostenrijk bij neureiter-shop.at
Ik kan de machine naar Wenen laten vervoeren en daar op pikken, dat is voor mij ±1 uur rijden vanuit CZ (als ik daar bent)
Maar ik heb de machine nog niet direct nodig, ik wil eerst nog kijken of ik in CZ goedkoper uit ben of in DE als dat een beetje op de route ligt.
Ik was toevallig aan het kijken voor een machine deze of gelijkwaardig iets.
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Even een toevoeging waarom of hoe ik tot mijn bod ben gekomen.
De machine nieuw €1070,85 op de site van de leverancier.
€1070,85 - 21%BTW = €885,-
Tweedehands kan ik geen BTW meer terug krijgen.
De machine is 3 jaar oud en ik moet de machine ophalen.
De machine zit niet meer in de verpakking/krat en moet ik meer aandacht en tijd besteden om de machine in te pakken en lastiger vast te zetten voor transport.

€450,- klinkt dan niet als een leuk of vriendelijk bod, dat begrijp ik dan ook wel.
Ik wil het bod wel verhogen naar €500,- maar daarna wordt het kosten technisch niet meer interessant, sorry.
Als mijn bod niet interessant is, dan even goede vrienden, is het bod interessant, dan kom ik de machine snel halen en heb je direct het geld contant.
 
  • Haha
Waarderingen: 48rmc

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Ach, een handelaar heeft het zelfde probleem. De BTW er af, blijft er met 450- euro nog 200- marge over om dat ding op te halen, in de showroom te zetten en te verkopen.

Maar als CoSo er niet heel snel vanaf hoeft, dan is er vast wel een andere hobbieist die meer biedt.
 

CoSo

Actieve deelnemer
12 okt 2018
162
52
Even een toevoeging waarom of hoe ik tot mijn bod ben gekomen.
De machine nieuw €1070,85 op de site van de leverancier.
€1070,85 - 21%BTW = €885,-
Tweedehands kan ik geen BTW meer terug krijgen.
De machine is 3 jaar oud en ik moet de machine ophalen.
De machine zit niet meer in de verpakking/krat en moet ik meer aandacht en tijd besteden om de machine in te pakken en lastiger vast te zetten voor transport.

€450,- klinkt dan niet als een leuk of vriendelijk bod, dat begrijp ik dan ook wel.
Ik wil het bod wel verhogen naar €500,- maar daarna wordt het kosten technisch niet meer interessant, sorry.
Als mijn bod niet interessant is, dan even goede vrienden, is het bod interessant, dan kom ik de machine snel halen en heb je direct het geld contant.
Zie hem nog steeds niet te koop staan met onderbouw voor dat geld!!!
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
@wim, maar hij heeft ook gelijk om het niet te doen als hij dat niet wil (y)
Ik doe een bod, en het is aan CoSo er wat mee te doen of niet.
Net zo goed als de verkoper vrij is om te vragen wat hij wil is een potentiële koper vrij om een bod te doen toch?
Wat betreft de regel dat een bod via het forum of via de PM wist ik niet, als dat zo is, dan mijn excuses hier voor.

@CoSo, Eerlijk gezegd was die sokkel/onderbouw niet direct opgevallen.
Als ik op die Oostenrijkse site kijkt zie ik foto's met en zonder sokkel, niet zo handig van hun, ik neem aan dat die prijs daar zonder sokkel is.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.697
2.569
Gaanderen
Prijs discussies doen we via pb en niet in een topic. Berichten hier over worden gelijk verwijderd.

Mocht een forumlid denken dat iemand in overtreding is, dan wordt daar op
het forum niet over gepost, maar een mailtje naar de beheerder gestuurd!

Bovenstaande is een van de regels van het marktplein. De beheerders zijn gelukkig niet zo streng.
Ik ben dus nu ook in overtreden en moet eigenlijk een bericht naar Jefmen sturen ,de beheerder.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Athanor en Superbra

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.255
304
Heelsum
Prijs discussies doen we via pb en niet in een topic. Berichten hier over worden gelijk verwijderd.

Mocht een forumlid denken dat iemand in overtreding is, dan wordt daar op
het forum niet over gepost, maar een mailtje naar de beheerder gestuurd!

Bovenstaande is een van de regels van het marktplein. De beheerders zijn gelukkig niet zo streng.
Ik ben dus nu ook in overtreden en moet eigenlijk een bericht naar Jefmen sturen ,de beheerder.
Foei!
 
  • Haha
Waarderingen: Wim Kluck
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.