Dank je @Petrolhead, of deze hieronder. Bereik roltafel van voor naar achteren is 4m25 uit mijn hoofd.Hoe groot is de zaag dan? Hoeveel ruimte neemt de zaag in zonder Opleg en lange lengte aanslag.
Dank je @Petrolhead, of deze hieronder. Bereik roltafel van voor naar achteren is 4m25 uit mijn hoofd.Hoe groot is de zaag dan? Hoeveel ruimte neemt de zaag in zonder Opleg en lange lengte aanslag.
Dus breedte is 85 cm rechts van de zaag voor de parallelaanslag en 90 cm links vd zaag met de korte afkortaanslag en eventueel verbredingstafel. Maar je kan het beste deze week komen kijken, ik laat het je graag zien zodat je kan ervaren hoe compact het werkt.Dank je @Petrolhead, of deze hieronder. Bereik roltafel van voor naar achteren is 4m25 uit mijn hoofd.
Bekijk bijlage 102976
Daar gaat iemand heeel veel plezier van hebben!Hij is inmiddels verkocht weet ik uit betrouwbare bron
Dat is goed om te horen, zo'n mooie machine hoort een nieuw thuis te krijgen bij een fanatieke houtbewerker.Hij is inmiddels verkocht weet ik uit betrouwbare bron
Dat ben ik inderdaad zelf En dat hoort hij zeker! Heel blij mee!Dat is goed om te horen, zo'n mooie machine hoort een nieuw thuis te krijgen bij een fanatieke houtbewerker.
En die bron, ben je dat toevallig zelf?
Mag een slotje op, veel plezier Joost!Dat ben ik inderdaad zelf En dat hoort hij zeker! Heel blij mee!