Het moment was aangebroken, de A3 en B3 zijn in Antwerpen toegekomen en klaar om op te halen.
Grote aanhangwagen gaan halen bij de familie (niet onbelangrijk: binnen afmetingen 3.20m x 1.80m)

De B3 werd in de lengterichting geladen op de assen van de aanhangwagen, de A3 dwars net achter de B3

De pallet lengte van de A3 is 177cm, dus net binnen de afmetingen van de aanhangwagen.
De loopwagen alvast gedemonteerd, zonder de stelschroeven te wijzigen

De vlaktafel samen met de stelblokken gedemonteerd

De volgende dag:
De boordstenen steken te ver over, dus weg ermee

Met een heftruck en heislinten eerst de A3 en daarna de B3 in de kelder laten zakken, de wieltjes eronder en met een transpallet op hun plaats zetten

De A3 gemonteerd, de vlaktafels stonden onmiddellijk juist (op het eerste zicht*) de zijgeleider gemonteerd, ander draaiwiel met uitlezing geplaatst en klaar. Neen, nog iets vergeten de vlak en vandikte tafel behandeld: gereinigd en met 'silber-Gleit' behandeld
*Later zal ik nog enkele stukken proefvlakken om eventueel bij te stellen

...
Grote aanhangwagen gaan halen bij de familie (niet onbelangrijk: binnen afmetingen 3.20m x 1.80m)

De B3 werd in de lengterichting geladen op de assen van de aanhangwagen, de A3 dwars net achter de B3

De pallet lengte van de A3 is 177cm, dus net binnen de afmetingen van de aanhangwagen.
De loopwagen alvast gedemonteerd, zonder de stelschroeven te wijzigen

De vlaktafel samen met de stelblokken gedemonteerd

De volgende dag:
De boordstenen steken te ver over, dus weg ermee

Met een heftruck en heislinten eerst de A3 en daarna de B3 in de kelder laten zakken, de wieltjes eronder en met een transpallet op hun plaats zetten


De A3 gemonteerd, de vlaktafels stonden onmiddellijk juist (op het eerste zicht*) de zijgeleider gemonteerd, ander draaiwiel met uitlezing geplaatst en klaar. Neen, nog iets vergeten de vlak en vandikte tafel behandeld: gereinigd en met 'silber-Gleit' behandeld
*Later zal ik nog enkele stukken proefvlakken om eventueel bij te stellen

...