Hallo Iedereen,
Ik ben Jens al hele tijd lid en al veel opgestoken van de vele jaren ervaring op dit forum, ik was er nog nooit aan toegekomen om me ook voor te stellen, dus bij deze.
Als beroep werk ik in software en al jaren hobbymatig met hout (vooral plaatmateriaal meubels) bezig, de laatste periode ook meer voor andere mensen dan mezelf en familie aan het werken. Wie weet waar dit naar toe gaat.
Ik volg het liefst de bouwverslagen van grote werken, dus mezelf voorgenomen om dit jaar zelf ook enkele projecten te delen.
Ik deel hier alvast wat foto's van enkele projecten hier thuis.
Groeten
Jens
Ik ben Jens al hele tijd lid en al veel opgestoken van de vele jaren ervaring op dit forum, ik was er nog nooit aan toegekomen om me ook voor te stellen, dus bij deze.
Als beroep werk ik in software en al jaren hobbymatig met hout (vooral plaatmateriaal meubels) bezig, de laatste periode ook meer voor andere mensen dan mezelf en familie aan het werken. Wie weet waar dit naar toe gaat.
Ik volg het liefst de bouwverslagen van grote werken, dus mezelf voorgenomen om dit jaar zelf ook enkele projecten te delen.
Ik deel hier alvast wat foto's van enkele projecten hier thuis.
Groeten
Jens
Bijlagen
-
IMG_6939.jpeg76,4 KB · Weergaven: 36
-
- JENS.maakt bed met opbergruimte en trapje & kleerkast met boekenrek in gelakte Essen multipl...jpg71,1 KB · Weergaven: 37
-
- JENS.maakt bed met opbergruimte en trapje & kleerkast met boekenrek in gelakte Essen multipl...jpg74,8 KB · Weergaven: 35
-
- JENS.maakt halkast uit eiken fineer met zwarte greep #interieur #maatwerk #halkast.jpg53,2 KB · Weergaven: 36