Hallo iedereen

Jenzz10

Actieve deelnemer
29 dec 2017
39
20
Hallo Iedereen,

Ik ben Jens al hele tijd lid en al veel opgestoken van de vele jaren ervaring op dit forum, ik was er nog nooit aan toegekomen om me ook voor te stellen, dus bij deze.

Als beroep werk ik in software en al jaren hobbymatig met hout (vooral plaatmateriaal meubels) bezig, de laatste periode ook meer voor andere mensen dan mezelf en familie aan het werken. Wie weet waar dit naar toe gaat.
Ik volg het liefst de bouwverslagen van grote werken, dus mezelf voorgenomen om dit jaar zelf ook enkele projecten te delen.
Ik deel hier alvast wat foto's van enkele projecten hier thuis.

Groeten
Jens

Bijlagen

• IMG_6939.jpeg
    IMG_6939.jpeg
    76,4 KB · Weergaven: 36
  • - JENS.maakt bed met opbergruimte en trapje & kleerkast met boekenrek in gelakte Essen multipl...jpg
    - JENS.maakt bed met opbergruimte en trapje & kleerkast met boekenrek in gelakte Essen multipl...jpg
    71,1 KB · Weergaven: 37
  • - JENS.maakt bed met opbergruimte en trapje & kleerkast met boekenrek in gelakte Essen multipl...jpg
    - JENS.maakt bed met opbergruimte en trapje & kleerkast met boekenrek in gelakte Essen multipl...jpg
    74,8 KB · Weergaven: 35
  • - JENS.maakt halkast uit eiken fineer met zwarte greep  #interieur #maatwerk #halkast.jpg
    - JENS.maakt halkast uit eiken fineer met zwarte greep #interieur #maatwerk #halkast.jpg
    53,2 KB · Weergaven: 36

Jenzz10

Actieve deelnemer
29 dec 2017
39
20
welkom
héél netjes

zijn dat schuiven om de manden op te zetten ?
zo ja, welke geleiders heb je gebruikt ?

Bekijk bijlage 153712
Deze lades hebben een dubbele functie, ze dienen als droogrek + om wasmanden op te zetten. Ze moesten dus open zijn. Daarom heb ik gewoon eenvoudige ladegeleiders gebruikt

hoe heb je die grepen gemaakt + afgewerkt ?
Met een handgreepfrees (eg : 955.102.11 Handgreepfrees 19,05 mm schacht 8 mm) en enkele malletjes. Ze zijn allemaal best goed gelukt en uitgelijnd buiten deze daar liep iets mis :)

IMG_6920.jpeg

ehurkmans

Nieuw lid
12 mei 2024
7
5
Eindhoven
Hoi Jens,

Wat een mooie projecten heb je gemaakt.
Je schrijft dat 'wie weet waar het naartoe gaat'. Heb je ambities om ooit een overstap te maken naar de interieurbouw (voor jezelf evt)?

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.