hartelijk dank, Tuoh.
rond en in Brussel en Mechelen heb ik veel houthandels weten ophouden. Vooral de brand bij , ik denk dat die Schmid noemde, nabij metrohalte pannenhuis ( ik denk dat die in de Pannenhuisstraat gevestigd was) in Brussel, deed zich hard voelen. Tijdens de fatale brand was er trouwens een brandweerwagen verbrand, de zaak kon in die woonbuurt niet meer opstarten en blijkbaar hadden ze de moed niet meer om het elders te doen. Ook in Mechelen sloten er zaken. Meestal werk ik in eik en dat is , zelfs vandaag de dag, nu gelukkig eens absoluut geen probleem in de "buurt" van Mechelen . Tot nieuwjaar kon ik zelfs nog steeds aan halve duim gekandrecht eik bekomen, kwartiers gezaagd maar deze deze zaak sloot de deuren.
Vandaag ben ik voor het eerst hout gaan halen bij Lagae, onder meer ook esdoorn, en hout uit hun "speciaal hout" afdeling (zoiets als de grot van Alibaba). Ik hoorde er dat hun voorraad esdoorn vandaag aangevuld zou zijn geweest. Een bijzonder behulpzame en vriendelijke service daar, maar een tergend traag computersysteem bij de facturatie, maar dat laatste is niet belangrijk: ze blijven vriendelijk. En, zo hoorde ik, veel pichpine in de aanbieding.
dank, ik zoek die Helsen eens op
groeten
Ornament