Gratis af te halen: gedemonteerd tuinhuis - is hier animo voor?

Zephyrus_NL

Actieve deelnemer
2 apr 2021
44
28
Puttershoek
Beste forumleden,

Nu het project van mijn meer permanente stenen berging op z'n eind loopt, is het moment bijna daar dat het oude houten tuinhuisje afgebroken gaat worden. Onder het mom van "naar de milieustraat kan het altijd nog", ben ik benieuwd of er enige interesse is in delen van mijn (gedemonteerde) tuinhuisje.

Het betreft een dertien-in-een-dozijn tuinhuisje (ca. 3.50*3.00m) opgebouwd uit blokhutprofielen. De buitenzijde is (meermaals) in de groene verf gezet door de vorige eigenaren; de binnenzijde lijkt onbehandeld. De eerste balklaag is opgetrokken uit hardhout; de rest is zachthout. Zoals te zien op de foto, heeft het huisje met de rug tegen een (hedera)haag gestaan en daardoor is de achterzijde er slechter aantoe dan de voor- en zijkanten.

Ik kan niet beweren dat het huisje een sessie van demonteren/hermonteren zal overleven, maar er zit nog wel prima hout in het geheel. Is er iemand die interesse zou hebben in het bruikbare hout wat hier nog uit komt? Ter info: de verwachting is dat het huisje tegen het eind van de zomer tegen de vlakte gaat.

Waarom vraag ik dit nu al? Als ik weet dat hier pertinent geen interesse voor is, dan kan het wat hardhandiger uit elkaar gehaald worden ;)

Edit: tuinhuisje staat in Puttershoek (ca. 10 minuten van Dordrecht)

Hieronder alvast een (oude) foto van het tuinhuisje. Ik kan altijd extra foto's toevoegen en/of zaken opmeten.
386_1080.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Houtsoort

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
309
Rosmalen
Zelf geen interesse, maar onze buren hebben dit zo gedaan, tuinhuis op marktplaats, zelf ter plekke afgebroken en thuis weer opgebouwd.
Dus ik zou hem zeker op MP zetten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.