Het is toch niet de bedoeling om van Benchworks een megalomane corporation te maken ? Je hoeft er echt geen image branding bureau voor in te schakelen. Doe iets ludieks of anders dan normaal met stickering op de auto, is mijn idee.
Branding is misschien een duur woord, maar is al lang niet meer enkel voorbehouden aan Coca-Cola (al is hun budget lichtjes anders ). Gewild of ongewild heb je als zelfstandige sowieso een 'merk' en heb je een bepaalde uitstraling (hopelijk positief). Je kan er dan voor kiezen om die wat te tweaken, maar als je slecht werk levert zal je uitstraling dat slechte werk op termijn zeker niet compenseren. Omgekeerd wel, denk ik. Persoonlijk vind ik dat het logo én de website van Timothy wel wat opfrissing kunnen gebruiken en dat ze niet de hoge kwaliteit uitstralen die Benchworks wel degelijk levert.
Anderzijds moet je geen kosten maken als je er enkel 'mooier' wil uitzien zonder meer, want het is maar de vraag of die kosten ook extra werk zullen opleveren. Het moet allemaal passen in een plan. Dus voor alle duidelijkheid: als Timothy enkel een nieuw logo wil, dan is daar uiteraard niets mis mee!