Goede kwaliteit rampamoeren?

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.414
301
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Kun je uitleggen wat je ermee wilt vastzetten? Ik heb eerst ook ergens rampamoeren gebruikt maar die braken al snel in stukken toen ze belast werden. Ik gebruik nu deze insert bussen:
1748203864404.png
Echter deze werken alleen goed in de hardere houtsoorten.

MorallyChallanged

Nieuw lid
15 dec 2021
24
0
prive
Kun je uitleggen wat je ermee wilt vastzetten? Ik heb eerst ook ergens rampamoeren gebruikt maar die braken al snel in stukken toen ze belast werden. Ik gebruik nu deze insert bussen:

Echter deze werken alleen goed in de hardere houtsoorten.

nee...

Zegt een modulair bureau-pc behuizing je iets? ik denk niet dat iemand het ooit heeft gemaakt.
1748204712568.png

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
628
455
Die van ecotools heb ik (met binnenzeskant) ze werken goed als je de juiste diameter voorboort. Ik moest er destijds gelijk 100 bestellen.

rik

Post veel
8 nov 2010
834
165
Miss ter overvloede, maar een website die ik regelmatig gebruik voor bevestiginsmiddelen is mroshop.nl groot assortiment met gemiddeld tot hoge kwaliteit en ik sta vaak versteld van de prijzen, deze zijn vaak goedkoper dan andere websites. Succes met je zoektocht

• Leuk
Waarderingen: rinus

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.