Goede kwaliteit rampamoeren?

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.057
2.529
Klein-Brabant, Vlaanderen
@MorallyChallanged
de draagwijdte van jouw opmerking naar @thomasz ontgaat mij

@thomasz ken ik - virtueel - als een toegewijd lid met heel wat kennis en ervaring
zijn bijdragen hier stel ik ten zeerste op prijs

wist je dat, wanneer ik jouw schuilnaam @MorallyChallanged als het Engelse equivalent van MoreelUitgedaagd bekijk, er een taalfout in staat ?
de 5de laatste letter van 'challenged' is een 'e' i.p.v. een 'a'

1747928615166.png

1747928705377.png

• Leuk
Waarderingen: Henkies

MorallyChallanged

Nieuw lid
15 dec 2021
24
0
prive
@MorallyChallanged
de draagwijdte van jouw opmerking naar @thomasz ontgaat mij

@thomasz ken ik - virtueel - als een toegewijd lid met heel wat kennis en ervaring
zijn bijdragen hier stel ik ten zeerste op prijs

wist je dat, wanneer ik jouw schuilnaam @MorallyChallanged als het Engelse equivalent van MoreelUitgedaagd bekijk, er een taalfout in staat ?
de 5de laatste letter van 'challenged' is een 'e' i.p.v. een 'a'

Bekijk bijlage 156863

Bekijk bijlage 156864
probeerde ik aan te passen maar ik ben niet alleen moreel maar ook mentaal uitgedaagddus ik kon die instelling niet vinden... dus ik mis enkele letters waar anderen die reageren gehele zinsdelen missen

• Verdrietig
Waarderingen: Henkies

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
3.197
990
Enschede, Twente
Bij Horbach de helft van de door OT gemelde prijs:

Ze hebben ook gegalvaniseerde… (AANVULLING: Ik zie nu pas dat die al voorbij zijn gekomen.)

MorallyChallanged

Nieuw lid
15 dec 2021
24
0
prive
Bij Horbach de helft van de door OT gemelde prijs:

Ze hebben ook gegalvaniseerde… (AANVULLING: Ik zie nu pas dat die al voorbij zijn gekomen.)
niet zo mooi als die ik heb gepost maar ook niet zelfde als die al gepost zijn

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.385
3.488
Gaanderen
Neem in ieder geval geen zamac uitvoering die zijn zwak. Verder adviseer ik een rampamoer met een binnenzeskant en die je iets moet verzinken. Dit model draai je er eenvoudig recht in.

• Leuk
Waarderingen: Boktor026

MorallyChallanged

Nieuw lid
15 dec 2021
24
0
prive
@MorallyChallanged

Wat bedoel je te zeggen met je reactie op mijn bericht?

PB gestuurd
Dat waar ik naar zocht specifieker was dan een rampamoer en daarom je sarcastiche visualisatie van een google zoekterm irritant en achterlijk was.
Hoeveel dingen er zijn noem je een "omvang".
Hoe meer worden je gebruikt om iets te beschrijven hoe kleiner de omvang=hoe minder dinger er zijn.
Er zijn per definitie minder rode autos dan er autos zijn.
Er zijn per definitie minder goedkope rampamoeren van goede kwaliteit dan er rampamoeren zijn.
en ik zocht niet naar "ramapmoeren" zoals je google search voorbeeld maar goedkopere rampamoeren van topkwaliteit zoals die ik heb laten zien.

• Wow
  • Verdrietig
Waarderingen: Plankton en Henkies

thomasz

Oud hout
11 apr 2015
2.588
1.170
Omgeving Leiden
Aha. Dank voor de toelichting.
Je vraag was: 'zijn ze ergens goedkoper' Waarbij met 'ze' 'rampamoeren' worden aangeduid. Vandaar mijn suggesties. Maar blijkbaar niet goed.

Maar fijn dat je toch gegalvaniseerde exemplaren hebt gevonden die voldoen.

• Leuk
Waarderingen: Kor

MorallyChallanged

Nieuw lid
15 dec 2021
24
0
prive
Aha. Dank voor de toelichting.
Je vraag was: 'zijn ze ergens goedkoper' Waarbij met 'ze' 'rampamoeren' worden aangeduid. Vandaar mijn suggesties. Maar blijkbaar niet goed.

Maar fijn dat je toch gegalvaniseerde exemplaren hebt gevonden die voldoen.
daarnaast heb ik toegelicht "hele mooie"

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.