Ik heb bij bol.com hele mooie rampamoeren gekocht. maar ze kosten 3,50 per stuk
zijn ze ergens goedkoper?
zijn ze ergens goedkoper?
wist je dat als iemand meerdere woorden gebruikt om iets te beschrijven het specifieker word en de omvang daalt?![]()
Rampamoeren M8 voor hard en zacht hout
Rampamoeren M8 voor bevestiging metrisch draad in hard of zach...www.ecotools.nl
![]()
Rampamoer Verzinkt M8x15 | Online Deurbeslagshop
Rampamoer Verzinkt M8x15www.onlinedeurbeslagshop.nl
Bekijk bijlage 156862
probeerde ik aan te passen maar ik ben niet alleen moreel maar ook mentaal uitgedaagddus ik kon die instelling niet vinden... dus ik mis enkele letters waar anderen die reageren gehele zinsdelen missen@MorallyChallanged
de draagwijdte van jouw opmerking naar @thomasz ontgaat mij
@thomasz ken ik - virtueel - als een toegewijd lid met heel wat kennis en ervaring
zijn bijdragen hier stel ik ten zeerste op prijs
wist je dat, wanneer ik jouw schuilnaam @MorallyChallanged als het Engelse equivalent van MoreelUitgedaagd bekijk, er een taalfout in staat ?
de 5de laatste letter van 'challenged' is een 'e' i.p.v. een 'a'
Bekijk bijlage 156863
Bekijk bijlage 156864
niet zo mooi als die ik heb gepost maar ook niet zelfde als die al gepost zijnBij Horbach de helft van de door OT gemelde prijs:
![]()
MARINETECH Rampamoer B-vorm M8x18 mm RVS A2, 50 stuks kopen! | HORNBACH
MARINETECH Rampamoer B-vorm M8x18 mm RVS A2, 50 stuks kopen bij HORNBACH | Eenvoudig online bestellen | Thuisbezorgd of afhalen in jouw vestiging | Laagste prijsgarantie | 30 dagen Bedenktijdwww.hornbach.nl
Ze hebben ook gegalvaniseerde… (AANVULLING: Ik zie nu pas dat die al voorbij zijn gekomen.)
Dat plaatje is geen pure foto van het product, maar een (gegenereerde) illustratie, danwel geretoucheerde foto.niet zo mooi als die ik heb gepost maar ook niet zelfde als die al gepost zijn
snap ik scroll daarom naar foto die ik stuurde dan zie je dat ze net zo goed zijn als ze op die animatie lijken.Dat plaatje is geen pure foto van het product, maar een (gegenereerde) illustratie, danwel geretoucheerde foto.
Wat bedoel je daar mee?wist je dat als iemand meerdere woorden gebruikt om iets te beschrijven het specifieker word en de omvang daalt?
Dat waar ik naar zocht specifieker was dan een rampamoer en daarom je sarcastiche visualisatie van een google zoekterm irritant en achterlijk was.
daarnaast heb ik toegelicht "hele mooie"Aha. Dank voor de toelichting.
Je vraag was: 'zijn ze ergens goedkoper' Waarbij met 'ze' 'rampamoeren' worden aangeduid. Vandaar mijn suggesties. Maar blijkbaar niet goed.
Maar fijn dat je toch gegalvaniseerde exemplaren hebt gevonden die voldoen.