voor de zelfbouw cnc machine hebben we het aluminium laten watersnijden.
Dat kunnen we met deze onderdelen ook wel doen.
Contouren in 1x klaar, gaten voorbewerkt.
Tolerantie op watersnijden is~ 0.1mm.
Kan eens een prijsje aanvragen bij interesse.
Als ik ze zelf zou maken zou ik ze daarna op de conventionele freesbank kotteren om de gaten exact (1/100ste mm) op de juiste positie en grootte (H7) te krijgen.
Met een aanslagje op de freesbank is dat karweitje ook in afzienbare tijd gebeurt, 1x instellen en gaan.
Als je ze gaat cnc frezen ben ik wel heel erg benieuwd naar je ervaringen.
Heb zelf wisselend succes met aluminium op de router, alu is erg gevoelig voor goede snijsnelheid, voeding en smering / spanen wegblazen.
Ook zorgen dat je een goed verspaanbare alu kwaliteit neemt, als je het verkeerde spul hebt wordt het erg lastig.
edit:
Mostudio: lees net dat je een epoxygraniet freesbank hebt, gaaf!
Dat zal een mooie stabiele machine zijn.
Kans om eens een keer te komen kijken?
Dat kunnen we met deze onderdelen ook wel doen.
Contouren in 1x klaar, gaten voorbewerkt.
Tolerantie op watersnijden is~ 0.1mm.
Kan eens een prijsje aanvragen bij interesse.
Als ik ze zelf zou maken zou ik ze daarna op de conventionele freesbank kotteren om de gaten exact (1/100ste mm) op de juiste positie en grootte (H7) te krijgen.
Met een aanslagje op de freesbank is dat karweitje ook in afzienbare tijd gebeurt, 1x instellen en gaan.
Als je ze gaat cnc frezen ben ik wel heel erg benieuwd naar je ervaringen.
Heb zelf wisselend succes met aluminium op de router, alu is erg gevoelig voor goede snijsnelheid, voeding en smering / spanen wegblazen.
Ook zorgen dat je een goed verspaanbare alu kwaliteit neemt, als je het verkeerde spul hebt wordt het erg lastig.
edit:
Mostudio: lees net dat je een epoxygraniet freesbank hebt, gaaf!
Dat zal een mooie stabiele machine zijn.
Kans om eens een keer te komen kijken?
Laatst bewerkt: