Gezocht: Veritas slijphulp (beitels)

Guus2

Actieve deelnemer
23 apr 2021
75
26
Velp
Ha allemaal,

Ik ben op zoek naar een slijphulp (en wetstenen) voor het slijpen van beitels. Mocht iemand er toevallig nog eentje hebben liggen ter overname die nu stof ligt te happen, dan hoor ik het graag! Hoewel deze vraag vaker voorbij komt, niet geschoten ...

Goede dinsdag!

Guus
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.508
968
Riemst
Ik heb een tijdje geleden deze wetstenen gekocht voor een test.
Ik gebruik ze graag. Je voelt deze stenen slijpen en het resultaat is uitstekend.Laatste gang doe ik wel met 5000 en 7000 van Shaptone, maar kan ook perfect met pasta en strop.
De diamantplaten gebruik ik zelden, maar dat is eerder voorkeur.
Vermoedelijk vind je ook gelijkaardige stenen op Amazon. Dat is over het algemeen sneller en geen risico op bijkomende kosten.
 

Martin van der Wilt

Actieve deelnemer
6 mei 2013
185
29
Nijkerk
www.etsy.com
Ha allemaal,

Ik ben op zoek naar een slijphulp (en wetstenen) voor het slijpen van beitels. Mocht iemand er toevallig nog eentje hebben liggen ter overname die nu stof ligt te happen, dan hoor ik het graag! Hoewel deze vraag vaker voorbij komt, niet geschoten ...

Goede dinsdag!

Guus
Ik heb er één onder het stof, inclusief een instelmal voor de hoeken. Stuur maar een pb.

Groetjes, Martin
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.