Gezocht: parf guide system

ArjenA

Nieuw lid
10 okt 2024
11
3
Abcoude
Al eerder een forum bericht over geplaatst, maar toen greep het leven in en lag het hele project een paar maanden stil...
Maar inmiddels de zaag weer opgepakt en dus weer op zoek naar een gebruikte set.
Iemand er nog eentje liggen waar hij/zij van af wil?

ArjenA

Nieuw lid
10 okt 2024
11
3
Abcoude
Je wilde ’m toch zakelijk kopen?
Klopt. Was ik zelf inmiddels weer vergeten. Gelukkig is mijn vrouw wat scherper op dat vlak :). Dan krijg ik de BTW terug en komt 'ie nieuw op (ruim) 200,- . Dus dan is 175 voor een gebruikte op het randje. Maar zoals ik je al zei, dat is zonder meer een redelijk prijs.

Laatst bewerkt:

ArjenA

Nieuw lid
10 okt 2024
11
3
Abcoude
Ik heb er eentje gekocht die in de verhuur gaat naar forummers, wat zou een redelijk bedrag zijn en we moeten wat afspraken maken over verzenden en terugsturen, of naar de volgende huurder sturen. Moet nog een transport kistje oid maken om de linialen heel te houden.

jaap
Zeker een optie, ware het niet dat mijn werkplaats in Duitsland (Eifel) staat en er dus heel veel tijd overheen gaat tussen bij jou ophalen, mee naar Duitsland, terug naar NL en weer terug naar jou. Kan zomaar drie maanden overheen gaan... En als ik hier ben (ben nu in Duitsland) zijn er, behalve het feit dat er ook nog van me verwacht wordt dat ik werk, altijd zoveel dingen te doen dat werken aan de de werkbank er niet altijd van komt. Dus voor mij is het aantrekkelijker er zelf eentje te kopen en die weer te verkopen als ik er mee klaar ben. Heb ik geen tijdsdruk en maar één keer gedoe ;). Maar wel een zeer mooi initiatief.

• Leuk
Waarderingen: jaap

ArjenA

Nieuw lid
10 okt 2024
11
3
Abcoude
Moet nog een transport kistje oid maken om de linialen heel te houden.

Voor de andere onderdelen zijn er 3d inlays ontwerpen om te printen beschikbaar op het internet.
Bekijk bijlage 164178
Ik heb een lasercutter, wellicht kan ik een inlay snijden uit foam? Heb je natuurlijk nog steeds een kistje nodig om zo'n inlay in te layen... Als ik er zelf eentje koop ga ik dat sowieso doen.

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
610
96
Oostzaan
Waar kan ik deze vinden? Dan kan ik die van mij ook netjes opbergen in plaats van in die koker die overal heen rolt en omvalt :)

• Leuk
Waarderingen: MaartenS en jmartens

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.052
77
Omgeving Amersfoort
Ik heb er eentje gekocht die in de verhuur gaat naar forummers, wat zou een redelijk bedrag zijn en we moeten wat afspraken maken over verzenden en terugsturen, of naar de volgende huurder sturen. Moet nog een transport kistje oid maken om de linialen heel te houden.

jaap
Dat is fantastisch (y)

Recent verhuisd en ik heb nu een garage die ik volgens jaar ga aanpakken naar workshop en kijk regelmatig om me heen naar alle oplosingen voor zo'n MFT werkblad maar jeemig wat een prijzen. Op marktplaats staan ook wat trespa mallen en natuurlijk Alie versies zijn er ook wel van alle soorten MFT mallen tot en met 3D geprintte altenatieven.

Friesland is een stukkie karren vanaf Apeldoorn maar ik zou persoonlijk die set wel even komen halen als het zover is mocht dat een mogelijkheid zijn.

Weet je trouwens al hoelang die verpakking zou worden want vanaf een meter gaat PostNL volgens mij al vervelend doen buiten standaardtarieven.

je springt meteen van 6.95 voor een "Gemiddeld Pakket" naar 16.95 voor een "Groot Pakket".

En dan reken ik nog niet de 3,80 voor Aangetekend (ontvangstbewijs en verzekerd tot €500 waarbij ik alle polisvoorwaarden niet van ga doorspitten ;) )

Persoonlijk zou ik ook niet zo'n duur ding willen doorsturen naar de volgende verhuurder. Dan ligt namelijk het verzendrisico bij mij. Zou ik moeten versturen dan liever direct terug naar de verhuurder. Dan zit er niet een derde tussen.
Dat ligt volkomen aan mij, maar ik neem met pakjes verzenden het liefst zo weinig mogelijk risico. Al mijn bestellingen gaan via pakketpunten bijvoorbeeld.

Gewoon even wat goedbedoelde overwegingen in mijn enthousiasme overigens.

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.052
77
Omgeving Amersfoort
sidenote: misschien kan @jaap een nieuw draadje starten mbt tot de verhuur van zijn parfguide set want ik realiseer me dat we in @ArjenA zijn vraag-topic zitten hiermee.

dan kunnen we in dat draadje even verder, ik heb een 3d printer dus ik kan bijv best even iets printen voor die parfguide verzenddoos/kist. Ik kan helaas zelf niks ontwerpen in een tekenprogramma dat zou iemand anders moeten doen. Dit soort zaken bespreken kan dan in dat topic.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.819
2.787
Terkaple
www.woodworking.nl
Moet nog een transport kistje oid maken om de linialen heel te houden.

Voor de andere onderdelen zijn er 3d inlays ontwerpen om te printen beschikbaar op het internet.
Bekijk bijlage 164178
Fraai, ga ik binnenkort wel printen. Ik kreeg al aanvragen voor huren van het Parf systeem, maar ik heb een ander huis gekocht en ben druk aan het schilderen, zal er wat over posten. Geef me nog even de tijd om e.e.a. te regelen. Ophalen en terugbrengen mag altijd.

jaap

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.