gezocht miter of schuiftafel en meer

nixnax

Nieuw lid
18 mei 2017
20
1
rijswijk zuid holland
hallo mensen
nadat ik gister mijn nieuwe (voor mij) zaagtafel op heb kunnen halen ging ik vol goede moed de werkplaats in en heeft mijn afkortzaag vrijwel direct het leven gegeven
ik ben nu dus op zoek naar een miter die ik op mijn zaagtafel kan gebruiken of eventueel een schuiftafel die op de axminster aw254ts zou passen
ook ben ik nog op zoek naar wat 100mm slang
en een betaalbare lammellen frees als ik dan toch bezig ben
als er iemand is die mij hierbij kan helpen dan zou dit zeer gewaardeerd worden
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.140
2.625
Is het niet wat om de originele roltafel te bestellen? Dat scheelt een hoop geknoei.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.140
2.625
Ik wist niet dat dat er was. Ik ken ze als t gleuven, rechte gleuven van 19, en 20. Dus ik zou het even meten.
 

Miko

Actieve deelnemer
21 dec 2022
139
32
Utrecht
Ik zou eerst een spouwmes monteren ;) en dan voor de sliding fence gaan. Axminster mailen of ze hem nog voor de aanbieding willen leveren die gister is afgelopen! En anders een mitre van Axminster, ben je ook voor niet te veel geld klaar.
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.998
823
Omgeving Leiden
Misschien is het vervangen van je afkortzaag ook nog een optie. Aanbod genoeg.
Een verstekgeleider op de zaagtafel heeft maar een beperkte toepassing. Lange stukken afkorten of in verstek zagen is lastig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Miko en Wouterst

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.