Gezocht Metabo TKU 1693D

Klusmeester

Nieuw lid
11 nov 2021
3
0
Roermond
Ik wil mijn oude TK 1688 230V tafelzaag graag gaan vervangen voor een TKU 1693 op krachtstroom, liefst met voorritser. Weet iemand er misschien ergens een te koop?

7 mrt 2015
1.166
373
P'beek

Klusmeester

Nieuw lid
11 nov 2021
3
0
Roermond
Dank voor het meedenken. Ik had deze machine inderdaad gezien en ook al contact gehad met ze. Maar omdat ik ook de freestafel, vandiktebank en afzuiging van metabo heb zou ik dat wel net iets mooier vinden staan in de werkplaats. Voor mijn gevoel is deze EB ook net iets groter dan de TKU, of vergis ik me dan? De duitse sites hou ik ook al in de gaten inderdaad.

7 mrt 2015
1.166
373
P'beek
Dank voor het meedenken. Ik had deze machine inderdaad gezien en ook al contact gehad met ze. Maar omdat ik ook de freestafel, vandiktebank en afzuiging van metabo heb zou ik dat wel net iets mooier vinden staan in de werkplaats. Voor mijn gevoel is deze EB ook net iets groter dan de TKU, of vergis ik me dan? De duitse sites hou ik ook al in de gaten inderdaad.
Iets zwaarder uitgevoerd in iedergeval dan de metabo. Ik heb de pkf255v8 en had een pku250 van metabo.

De metabo was lichter geconstrueerd.
Had wel een trekfunctie die de pkf255 niet had.

In beide gevallen is de roltafel als je er eenmaal 1 hebt een verademing.

Ter referentie kon ik de pkf255v8 voor ca. 800,- kopen anderhalf jaar geleden. Dwarsgeleider ontbrak maar zit nu een aftermarket versie van 24Wood op met betere stops.

7 mrt 2015
1.166
373
P'beek
Elektra Beckum PKF 255 V8 ProfiLine
€ 1.200,00

Electra BeckumPKF 255 Platen/ Cirkelzaag met stof afzuiger
€ 950,00

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
10.033
2.893
Klein-Brabant, Vlaanderen
Er staat een mooie te koop in Duitsland, maar deze heeft geen voorritser. Ik hou al enige tijd de verkoop websites in de gaten maar ben nog nooit de losse voorrits inrichting tegen gekomen. Zou deze vaker los aangeboden worden of kan ik beter meteen voor een machine gaan met voorritser?
los van de machine en los van de prijs . . . nadien een voorritser voor een machine kopen, die ook nog gaat kopen, houdt her risico in dat de machine niet op een voorritser voorzien is
en een losse voorritser, zeker nieuw, gaat je verhoudingsgewijs altijd meer kosten

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.