Gezocht: kleine vlakvandiktebank en zaagtafelmachine

Mattan

Actieve deelnemer
10 nov 2020
33
8
Arnhem
Ik zoek een kleinere vlakvandiktebank voor occasioneel gebruik. Ik maak zo nu en dan onderzetters, snijplanken en wat andere kleine dingen. Tot nu toe veel met de hand geschaafd, maar daar heb ik zeker voor onderzetters geen zin in. Vandaar de zoektocht naar een vlakvandiktebankje. Ik heb een beperkt budget (max. 350) en vooral ook beperkt de ruimte. HBM 10" of 12" is een optie bijvoorbeeld, maar veel groter dan dat niet.

Daarnaast zoek ik een goedkope zaagtafelmachine. Ik heb een lintzaag die ik met veel plezier gebruik, dus heb hier geen haast mee. Budget is +- 250 euro, maar door sparen is altijd een optie. Mocht je toevallig iets hebben staan dan hoor ik het graag.

Mocht ik wat langzaam reageren dan mijn excuses, ik check dit forum niet altijd even snel.
 

houtdraaierke65

Actieve deelnemer
8 apr 2018
593
138
58
Linter
Ik zou je kunnen helpen.
Beide samen voor 500.
Je krijgt er nog er nog een langgatboor bij ook en een reeks schaafbeit e is en zaagbladen
 
  • Leuk
Waarderingen: Guus2

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Dag Mattan,

ik heb een HBM 10 inch, op een onderstel op wieltjes voor 150 euro
Lage prijs want hij moet nagelopen worden, na een kwartiertje wordt ie erg warm in de tandwielbak.
Eventueel extra nieuwe messen erbij voor 15 euro en afstelgereedschap voorr beitels 20 euro
Kijk bij m'n advertentie voor foto's.
Mail of bel 075 7851213
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.