Gezocht - Iemand die 3 eiken keukendeurtjes na kan maken.

Peter1080

Nieuw lid
30 aug 2018
6
0
Goedendag,

Het plan is een klassieke eiken keuken uit te breiden. De corpus, lijstwerk etc kan ik zelf maken.

Ik ben op zoek naar iemand die met wat zorg en aandacht 3 deurtjes bij kan maken.
Uiteraard tegen vergoeding.

Bijlagen

• IMG_2356.jpg
    IMG_2356.jpg
    59,9 KB · Weergaven: 138
  • IMG_2349.jpg
    IMG_2349.jpg
    114 KB · Weergaven: 136
  • IMG_2353.jpg
    IMG_2353.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 129
  • IMG_2354.jpg
    IMG_2354.jpg
    80,8 KB · Weergaven: 128

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
187
82
Zaanstreek
Is best goed te doen hoor! Maar ik vermoed dat je je gaat verslikken in de prijs.

-hoge kwaliteit eiken deuren (alsin, mooi foutvrij hout)
-massief bossingpaneel is relatief bewerkelijk
-stijlen zijn mooi ingelaten zodat het profiel in verstek doorloopt

Ik heb wel vaker deuren als dit gemaakt, het is leuk werk maar relatief arbeidsintensief. Desalniettemin natuurlijk veel mooier / duurzamer om deze goed gemaakte deuren te blijven gebruiken en aan te vullen, dan alles er af te trekken en te vervangen voor nieuwe deuren met HPL.(y)

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.508
2.234
Terkaple
www.woodworking.nl
Is best goed te doen hoor! Maar ik vermoed dat je je gaat verslikken in de prijs.

-hoge kwaliteit eiken deuren (alsin, mooi foutvrij hout)
-massief bossingpaneel is relatief bewerkelijk
-stijlen zijn mooi ingelaten zodat het profiel in verstek doorloopt

Ik heb wel vaker deuren als dit gemaakt, het is leuk werk maar relatief arbeidsintensief. Desalniettemin natuurlijk veel mooier / duurzamer om deze goed gemaakte deuren te blijven gebruiken en aan te vullen, dan alles er af te trekken en te vervangen voor nieuwe deuren met HPL.(y)
Ik denk persoonlijk dat dit niet het beste antwoord is. Ik ben als forum eigenaar blij met dit soort aanvragen op het forum, als we zo vraag en aanbod kunnen koppelen en forummers zo wat kunnen verdienen, vind ik dat een echte meerwaarde.

En als houtbewerker die wat wil verdienen zou ik het antwoord ook wat anders formuleren, meer in de trent van:

Dat is een leuke aanvraag die ik graag zou willen maken. Ik maak wel vaker kasten en deurtjes op maat en ik zie dat de deurtjes in je huidige keuken van echt goede kwaliteit zijn. Mooi foutvrij eiken en goed gemaakt. Zo zou ik het zelf ook doen. Het hout en het maken van de deurtjes kan ik prima voor je doen, ik zit nog wel wat met de afwerking om precies de goede kleur er bij te krijgen. Ik zou graag met je in contact komen om e.e.a te bespreken, zodat ik je ook een goede prijs kan geven.

met hartelijke groet,

de meubelmaker van woodworking.nl..

Het is maar een voorzetje en goed bedoeld. Maak van de prijs nooit een issue, je bent een vakman, je maakt iets op maat speciaal voor je klant. Die klant is niet gek, die weet ook wel dat voor niks de zon op gaat.

jaap

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.641
3.333
Is zo te zien een foto van de achterkant van het deurtje. Lijkt een los paneel te zijn, dat vanaf de achterkant gemonteerd is met losse lijstjes. Als een deurtje niet zo dik is, heb je geen ruimte om het paneel tussen 2 lijsten in te klemmen.

• Leuk
Waarderingen: Peter1080 en John1969

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
553
309
‘s-Hertogenbosch
Is zo te zien een foto van de achterkant van het deurtje. Lijkt een los paneel te zijn, dat vanaf de achterkant gemonteerd is met losse lijstjes. Als een deurtje niet zo dik is, heb je geen ruimte om het paneel tussen 2 lijsten in te klemmen.
🫢zeg al niks meer, sorry…. ik had het lijstje niet als lijstje geïnterpreteerd ( het lukt hier dus ook om af en toe er langs te kijken)
Knopjes zijn trouwens ook wel in stijl 👍🏼

Peter1080

Nieuw lid
30 aug 2018
6
0
Bedankt voor de reacties en ook fijn dat hier ruimte voor is op het Forum.

Ik zit zelf in Wassenaar, maar afstand hoeft geen probleem te zijn. Niet erg een stukje te rijden.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.