Gezocht: Hegner figuurzaagmachine en een lintzaag

Mattan

Actieve deelnemer
10 nov 2020
33
8
Arnhem
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een figuurzaagmachine en een goede lintzaag.

Qua figuurzaagmachine: belangrijk is dat deze van een goed merk is. Bij voorkeur van hegner. Zolang de machine goed werkt komen we denk ik wel uit op een goede prijs. Bouwjaar doet er niet echt toe. Budget afhankelijk van welke zaag het precies is, maar een polycut 3 zal voor mij te duur zijn over het algemeen.

Lintzaag: een goed merk en moet minimaal 100mm kunnen zagen, ook qua motor. Als iemand iets heeft hoor ik het graag. Zat zelf te denken aan 250-300 max, maar dat is flexibel. Mocht 250-300 niet realistisch zijn, dan hoor ik dat ook graag. Moet wel op 220V zijn. Verder is een geleider erg belangrijk.

Mvg,
Mattan
 

J-P

Actieve deelnemer
4 jan 2020
27
1
zeeland
Hoi, ik heb beiden te koop, zowel een Hegner figuurzaag met ondertafel als een Lintzaag, een Electra beckum BAS 315/4. Ik hoef niet de hoofdprijs.


Meer fotos kan ik vanavond maken als ik naar de loods ga. Ik moet helaas door een blessure het houtbewerken opgegeven dus er gaat heel veel weg.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.