Gezocht: gatzaag (bak)steen >125 mm te leen?

Guus2

Actieve deelnemer
23 apr 2021
79
27
Velp
Ha collega's,

Misschien een rare vraag: ik ben op zoek naar iemand in omgeving Arnhem met een gatzaag van meer dan 125mm om een ventilatiebuis door een halfsteense (baksteen)muur aan te leggen. Beetje zonde om er een voor 1 gat aan te schaffen. Heeft iemand toevallig zoiets liggen? Kratje bier?

Groeten,
Guus

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
556
121
Je kunt ook gewoon een cirkel boren met een kleine boor? Als je er maar eentje hoeft is dat het handigst denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Guus2

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.795
3.437
Gewoon een zzp betonboorder in je buurt zoeken. Die prikken zo'n gaatje er even voor je in op een vrijdagmiddag. Sta je niet te klooien. Die lui hebben alles bij zich. Denk niet dat je er met een kratje bier komt. Cash is king.

Paul90

Actieve deelnemer
25 jan 2021
555
256
Gewoon een zzp betonboorder in je buurt zoeken. Die prikken zo'n gaatje er even voor je in op een vrijdagmiddag. Sta je niet te klooien. Die lui hebben alles bij zich. Denk niet dat je er met een kratje bier komt. Cash is king.
Dit, daar kan je zelf niet tegenop werken, zo snel en schoon als die werken. Hier moesten ze door een spouwmuur. Binnen een half uur waren ze weer weg, had ik een perfecte schijf van mijn gevel in handen, en afgezien van wat restjes rood stof niets van te zien.

• Leuk
Waarderingen: 48rmc

48rmc

Post veel
2 dec 2021
755
279
Middelburg
10 kratjes bier omgerekend in cash dacht ik dat ik kwijt was voor 2 gaten, een hoop minder geklooi weinig stof en prachtige ronde gaten

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.