Gezocht: chop-only voor 7 baklijsten ayous, 600×600, front 12 mm, diepte 48–50 mm

Leeuw01

Actieve deelnemer
29 mei 2020
29
26
Voor mijn eigen wandpanelen (serie “Madagascar”) zoek ik iemand die zeven frames wil zagen als chop-only. Het gaat dus alleen om zagen op verstek; ik lijm en monteer zelf. Dit is voor mijn eigen werk, geen doorverkoop.

Context:
Ik heb meerdere lijstenmakers benaderd; maatwerk kan, maar is prijzig en vaak maximaal 45 mm diepte. Daarom zoek ik specifiek chop-only op ayous met front 12 mm en diepte 48–50 mm. Ik werk stofarm vanwege fijnstof allergie en heb geen plek voor zware machines.

Specificatie:
Binnenmaat (clear inside size): 600 × 600 millimeter.
Front: 12 millimeter.
Zichtdiepte: 48 tot 50 millimeter, 48 is prima als dat standaard is.
In gebruik komt er een schaduwnaad van 5 millimeter rondom.
Levering per frame vier latten op 45,00 graden ± 0,2, per paar exact gelijke lengte voor de korte zijden en de lange zijden.
Materiaal ayous floaterprofiel, onbehandeld, liefst voorgeschuurd P220 tot P240.
Regio Noord-Holland, afhalen kan.

Graag:
Indicatieprijs per frame of per meter (materiaal + chop) en een korte levertijdinschatting ontvang ik graag per DM. Evenals een doorsnedefoto of tekening van het profiel. Een pilot van één frame voor akkoord is welkom.

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
290
143
Misschien netjes om zelf een richtprijs te plaatsen. Als je al meerdere mensen benaderd hebt en die te duur vindt dan lijkt het me voor veel professionals niet de moeite waard om een kosteninschatting te gaan maken.

Leeuw01

Actieve deelnemer
29 mei 2020
29
26
Misschien netjes om zelf een richtprijs te plaatsen. Als je al meerdere mensen benaderd hebt en die te duur vindt dan lijkt het me voor veel professionals niet de moeite waard om een kosteninschatting te gaan maken.
Dank voor de tip. Richtprijs (incl. materiaal + chop) bij standaard ayous floater, diepte 48 mm:

• Per frame (600×600 CIS): €40–€70
  • Alleen chop (ik lever de sticks): €15–€30 per frame
  • Batch: 7 stuks in één zaagindeling, pilot 1 frame eerst (meerprijs pilot +€10 is prima).
  • Afhalen regio Noord-Holland. 48 mm diepte is oké; 50 mm mag als beschikbaar.
  • Ik keur op: 45,0° ±0,2°, gelijke lengtes per paar, front ~12 mm.
  • Dit is voor mijn eigen wandpanelen (geen handel); ik lijm/monteer zelf.
Als je prijs erboven zit om goede redenen (profiel, afstand, verpakking): laat het weten met uitsplitsing materiaal/chop/instelkosten.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.