Voor mijn eigen wandpanelen (serie “Madagascar”) zoek ik iemand die zeven frames wil zagen als chop-only. Het gaat dus alleen om zagen op verstek; ik lijm en monteer zelf. Dit is voor mijn eigen werk, geen doorverkoop.
Context:
Ik heb meerdere lijstenmakers benaderd; maatwerk kan, maar is prijzig en vaak maximaal 45 mm diepte. Daarom zoek ik specifiek chop-only op ayous met front 12 mm en diepte 48–50 mm. Ik werk stofarm vanwege fijnstof allergie en heb geen plek voor zware machines.
Specificatie:
Binnenmaat (clear inside size): 600 × 600 millimeter.
Front: 12 millimeter.
Zichtdiepte: 48 tot 50 millimeter, 48 is prima als dat standaard is.
In gebruik komt er een schaduwnaad van 5 millimeter rondom.
Levering per frame vier latten op 45,00 graden ± 0,2, per paar exact gelijke lengte voor de korte zijden en de lange zijden.
Materiaal ayous floaterprofiel, onbehandeld, liefst voorgeschuurd P220 tot P240.
Regio Noord-Holland, afhalen kan.
Graag:
Indicatieprijs per frame of per meter (materiaal + chop) en een korte levertijdinschatting ontvang ik graag per DM. Evenals een doorsnedefoto of tekening van het profiel. Een pilot van één frame voor akkoord is welkom.
Context:
Ik heb meerdere lijstenmakers benaderd; maatwerk kan, maar is prijzig en vaak maximaal 45 mm diepte. Daarom zoek ik specifiek chop-only op ayous met front 12 mm en diepte 48–50 mm. Ik werk stofarm vanwege fijnstof allergie en heb geen plek voor zware machines.
Specificatie:
Binnenmaat (clear inside size): 600 × 600 millimeter.
Front: 12 millimeter.
Zichtdiepte: 48 tot 50 millimeter, 48 is prima als dat standaard is.
In gebruik komt er een schaduwnaad van 5 millimeter rondom.
Levering per frame vier latten op 45,00 graden ± 0,2, per paar exact gelijke lengte voor de korte zijden en de lange zijden.
Materiaal ayous floaterprofiel, onbehandeld, liefst voorgeschuurd P220 tot P240.
Regio Noord-Holland, afhalen kan.
Graag:
Indicatieprijs per frame of per meter (materiaal + chop) en een korte levertijdinschatting ontvang ik graag per DM. Evenals een doorsnedefoto of tekening van het profiel. Een pilot van één frame voor akkoord is welkom.