Gezocht: Bosch GTS 10 XC zaagtafel

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
209
99
Ik kijk al maanden op Marktplaats maar ben daarin weinig succesvol. Dus bij deze probeer ik het andersom :)

Er worden hier veel prachtige zaagmachines aangeschaft, en als een van jullie nou toevallig net zo'n Bosch machine vervangt, denk dan even aan mij! Voor mij en mijn kleine werkplaatsje is deze machine mijn droom. Ik wil er een klein kastje onder maken en in de verbreding een freestafel. (Als ik Dennis van Hooked on Wood zijn review heb gezien van de Chinese varianten).

Ik woon in Diemen en ben zeker bereid om er een stukje voor te reizen, maar Limburg / België / Groningen gaat het niet worden. Om zo eentje per post te doen is niet zo eenvoudig ben ik bang.

Fingers crossed!

Groetjes, Dirk
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Beste Dirk,

Die ga je op MP zeker niet vinden, of het is een uitgewoond model voor de hoofdprijs.
Ik zou door de zure appel bijten en een nieuwe kopen, in NL of in Duitsland via AMAZON, SVH24, GoTools, Rubart.de., etc

Realiseer je wel dat de afzuiging van de GTS10XC echt bagger is.
Mijn hele garage zit onder zand en houtstof. Zand door de tuin aanleg en houtstof door de GTS10 die ik van mijn broer te leen heb.
De twee DeWalts scoren op dat gebied echt veel beter.
 

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
209
99
Beste Dirk,

Die ga je op MP zeker niet vinden, of het is een uitgewoond model voor de hoofdprijs.
Ik zou door de zure appel bijten en een nieuwe kopen, in NL of in Duitsland via AMAZON, SVH24, GoTools, Rubart.de., etc

Realiseer je wel dat de afzuiging van de GTS10XC echt bagger is.
Mijn hele garage zit onder zand en houtstof. Zand door de tuin aanleg en houtstof door de GTS10 die ik van mijn broer te leen heb.
De twee DeWalts scoren op dat gebied echt veel beter.

Je hebt gelijk. Ik heb afgelopen zaterdag een zure appel gehapt.


De Bosch overgeslagen. Ik hoef er toch niet mee op reis. Ga er vanuit dat ik deze zaag de rest ban mijn leven wel houd :)

Admins: Dit topic mag op slot. Heb dus inmiddels een (mooiere) tafelzaag aangeschaft.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.