Onder het motto "niet geschoten is altijd mis" (Lees: "Jimbo is ook voor niets verlegen"): heeft er iemand een rail van 140cm nodig? Ik wil er nl eentje van 160cm, maar dat heeft Youtool niet, dus dan zouden we samen eentje van 300cm kunnen kopen. Idem voor bvb 100cm of gelijk welke andere 'restmaat'.
Ik zit (of eerder: "ik beweeg mij") in centrum-vlaanderen, maar let op, ik heb niet het materiaal om zelf de rail op te delen. Als er nog een alu-zaagblad gekocht moet worden kan dit plan in de brieven gaan lopen.
(De knuppel die heeft bedacht dat een rail van 140cm wel een goed idee is om plaatmateriaal met breedte 122cm 'af te korten' - ik kijk geheel willkeurig richting Makita en Festool, alsook youtool zelf wat dat betreft - had al lang gevierendeeld moeten zijn; dat ik hiermee het "restje" van 140cm niet bepaald zit aan te prijzen is me overigens niet ontgaan…)
[TOEVOEGING]: 'k heb ze net ook een mailtje geplaceerd betreffende custom afmetingen, in casu 160cm. Als ik er wat van hoor, dan jullie ook

.