Gevraagd : Handvat nooitgedacht beitels.

snellejelle

Nieuw lid
22 jun 2019
13
3
Ik ben op zoek naar handvatten voor nooitgedacht beitels.
Heb nog een stuk of 10 oude nooitgedacht beitels zonder handvat die ik graag wil renoveren.

Ben hier op het forum ooit eens een foto tegen gekomen van een doos vol handvatten 101_0665.jpg

zoveel hoef ik niet , maar deze bedoel ik wel.

Mocht iemand nog wat hebben dan hoor ik het graag.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.640
3.333
Er komen af en toe partijtjes nieuwe handvaten voorbij op marktplaats. Ik heb er zo al een stuk of 20 gekocht. Ik krijg regelmatig beitels en die hebben over het algemeen handvaten die opgegeten zijn door houtworm, of mishandeld zijn met een klauwhamer. Daar zet ik allemaal nooitgedagt handvaten aan. Ik vind het persoonlijk prettige handvaten.

• Leuk
Waarderingen: snellejelle

0nn0

Actieve deelnemer
23 mei 2023
69
30
Hier soms daar
Er is een lid van Ambachten en gereedschap die op de jaarlijkse bijeenkomt zelf gedraaide handvaten verkoop. Dach dat zijn voornaam Gerrit was?
Dan is er nog Bart Tools uit Rotterdam op MP hij heeft misschien nog wat Nooitgedagt steekbeitel handvaten in hout? Van hem heb ik twee jaar terug een hoop gekocht.

• Leuk
Waarderingen: snellejelle

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.