Geventileerde neuslat

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.288
2.857
Gaanderen
Weet iemand of er nog geventileerde neuslatten zijn. Ik ben al 4 houthandels afgeweest maar ze zijn er niet. Waarom niet vervangen door een geheel nieuwe? Stukje is bijna 5 mtr lang en hoef maar een klein stukje te vervangen. En er zitten nog drie ramen boven met gelijke latten alleen die zijn kleiner.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.833
2.919
Plastic blokjes op je kozijn en dan de neuslijst er over. Ik ken ze niet die zijn uitgevoerd als een geventileerde glaslat.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.288
2.857
Gaanderen
Ja, dat kan. Kost me best veel tijd. Bovendien is het niet in de buurt. Gaanderen-Lelystad Dus als ik hem net niet goed heb.
Glaslatten zijn wel te koop in de geventileerde uitvoering. Neuslatten niet. Ik vervang het hele stuk wel. Dat is minder werk dan een stuk bij maken. Waarschijnlijk moet de kit er ook uit over een deel.
Bedankt.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.288
2.857
Gaanderen
Ik ben bij bouwmaat Apeldoorn geweest. Latten waren niet bekend en lagen ook niet in de kast. Wel geventileerde glaslatten, maar die bedoel ik niet.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.851
1.056
Leeuwarden
Ik heb vanmiddag in Leeuwarden bij de bouwmaat nog een neuslat voor een vriend gehaald. In het lattenrek lagen ze op 3 breedtes.

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.