[GERESERVEERD] Bahia Rosenholz te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

THX

Nieuw lid
4 nov 2021
2
0
Amsterdam
Welke Houtsoort
Houtliefhebbers onder elkaar, dus ik hoef niet uit te leggen wat Bahia Rozenhout is en hoe zeldzaam het onderhand is. Helaas.



Waar gekocht
Bekijk de eerste foto dan ziet u het. Bekend adres nietwaar. Het is alweer op zijn minst twintig jaar of daaromtrent geleden dat ik het hout daar kocht.

Staat
Nieuwstaat. Ongebruikt, zelfs nog keurig in de was. 
Nooit iets me gedaan wegens progressief blind worden (Hoeven nieuwsgierige Aagjes niets te vragen)

Beschrijving
De beschrijving is tweedelig. Bekijk de foto's heel goed.
Er staat op de JijBuis ook nog een video van 59 sec. waar ik dat hout laat zien. Ook dat filmpje goed bekijken. Titel: Specially for Woodturners: Bahia Rozenholz Echt even doen, nette aanvulling op foto’s. Kan niet missen, zou ik zeggen.

Prijs
U begrijpt die oude prijs is niet meer van toepassing op een blok van deze houtsoort en van dit formaat. Check even de webstek van Hobbyholz Mark Terhörst en dan ziet wat er nog te koop is en de prijs. Mijn prijs? Bieden vanaf € 40,00

Maten & Gewicht
De maten die op het oude etiket staan, zijn erg globaal. Ik heb het nog eens precies nagemeten, opdat er geen vergissingen of klachten achteraf noodzakelijk zijn. L x b x h = 148 x 144 x 55 mm. Gewicht: 1165 gram. (Op een huishoudweegschaaltje, dus pin me niet vast op een paar gram meer of minder )

Bieden
Ik kun mij hier mailen met uw bod of bieden op Marktplaats, want daar staat mijn advertentie.
Exacte titeL: Houtdraaiers opgelet: Bahia Rozenhout

Communicatie

Heb het zeer vaak, 24/7, druk met mantelzorg en ben soms dagen weg uit Amsterdam. Houd me dan niet bezig met allerlei verkoopaangelegenheden. Dús wie meteen antwoord verwacht moet rekening houden met vertraging. Spijt me echt, maar familie, komt op de eerste plaats, nietwaar.

Afhalen of Verzenden
Liefst heb ik afhalen, dat scheelt gezoek naar dozen en de hele verpaktoestand. Maar u zal maar in Limburg wonen. :cool:)
01-Bahia-Rozenhout.jpeg02-Bahia-Rozenhout.jpeg03-Bahia-Rozenhout.jpeg04-Bahia-Rozenhout.jpeg05-Bahia-Rozenhout.jpeg06-Bahia-Rozenhout.jpeg07-Bahia-Rozenhout.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.