Geleiderail DeWalt 570

Tom S.

Nieuw lid
18 nov 2020
14
0
Ik heb een DeWalt dsc570 cirkelzaag die heel goed bevalt. Enige wat ik nu mis is de mogelijk om een geleiderail te gebruiken, waar hij opgezet kan worden.

Weet iemand toevallig of er een ander 'onderblad' gemonteerd kan worden zodat ik wel een geleiderail (track) kan gebruiken?
 

Chielvb

Nieuw lid
1 apr 2020
1
0
Misschien beetje late reactie, maar toevallig heb ik dit gedaan. De zool van de Dewalt DWE576 past eronder en dan kan je de rail gebruiken.
 

Hopster

Nieuw lid
23 dec 2023
8
0
Noord Holland
Ik heb ook een DeWalt DCS570 (NT-XJ) en overweeg om de schoen te vervangen met de N257219 die eigenlijk bij de Dwe576 hoort, zodat deze werkt met de DeWalt geleiderail. Heeft iemand anders dat misschien al gedaan en daar goede of slechte ervaringen mee?
 

Droeloe

Nieuw lid
25 okt 2022
13
4
NL
Ik heb ook een DeWalt DCS570 (NT-XJ) en overweeg om de schoen te vervangen met de N257219 die eigenlijk bij de Dwe576 hoort, zodat deze werkt met de DeWalt geleiderail. Heeft iemand anders dat misschien al gedaan en daar goede of slechte ervaringen mee?
Dit kan vrij eenvoudig en past perfect! Het zijn maar een paar schroefjes , wat gepriegel en met 30 minuten is het voor elkaar! Tip, bekijk goed dat het zaagblad parallel komt met de rails.
Bij Kruis is deze het voordeligste momenteel. Onderdeel 18
 
  • Leuk
Waarderingen: Hopster

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.