Op 24 december bestel ik voor 1560 euro een DF500 domino met toebehoren. BIj de advertentie staat: 'verwachte levertijd 2-3 dagen'. Op 6 januari 2025 nog steeds niets ontvangen stuur ik een email naar Toolnation met de vraag waar mijn bestelling blijft. Als antwoord 'er is geen levertijd bekend we houden u op de hoogte'. Te gek voor woorden. Daarna wil ik de opdracht annuleren omdat ik de domino hier zo om de hoek bij een echte winkel zo uit voorraad kan ophalen. Wat schetst mijn verbazing: Toolnation weigert de bestelling te annuleren omdat ik een zakelijke koper ben. Ook ontkennen ze dat bij de advertentie 'verwachte levertijd 2-3 dagen' zou hebben gestaan. Ik kan het nauwlijks geloven dat ze zo bot met hun klanten omgaan. Ik post dat hier omdat ik benieuwd ben of jullie ook dergelijke ervaring hebben met dit bedrijf. Ook ben ik benieuwd of iemand weet of dit wel kan gezien het consumenten recht en de daartoe horende regelgeving. Ik zit nu dus nog steeds op 10 januari zonder machine, zonder een verwachte levertijd en 1560,00 lichter. Heel benieuwd naar jullie ervaringen met dit klant onvriendelijke bedrijf!