Hoi Wim,Dag Wim2008,
Ik heb er wel belang bij. Ik woon in Groningen. Hoe gaat het in z'n werk qua (verzend)kosten, etc.?
Groeten,
Rik
Heb jij het sjabloon (nog)? Ik heb ook plannen om een mft top te maken...
Hoi Wim,Dag Wim2008,
Ik heb er wel belang bij. Ik woon in Groningen. Hoe gaat het in z'n werk qua (verzend)kosten, etc.?
Groeten,
Rik
Hoi Wim,
Heb jij het sjabloon (nog)? Ik heb ook plannen om een mft top te maken...
Hallo Wim,Hallo Jeroen,
Het sjabloon is niet meer in mijn bezit.
Groeten
Wim
Hoi Rob,@Jeroen B, ik heb een mal van 247wood. Die mag jij wel een keer lenen, laat maar weten dan neem ik m een keer mee.
Ik heb er onderstaand los blad mee gemaakt.
Bekijk bijlage 103292
Ik had willen laten zien welke, maar kan ‘m op de site van 247wood zelf nu niet meer vinden. Toolstation heeft ‘m wel in het assortiment zie ik (hier).
Betaalbaar is nog al relatief. 3 min zoeken, er zijn meerdere aanbieders op markplaats die gatenplaten maken in afmetingen naar wens. De laatste link maakt ook een mal voor E30.- geen idee (of het) wat het is.LEES: ook op zoek naar een betaalbare oplossing
Toevallig heb ik die een paar dagen geleden bij hem gekocht. Zit met zijn werkplaats vlak bij waar ik woon, dus zelf opgehaald en weet dus niet wat de verzendkosten zijn.De laatste link maakt ook een mal voor E30.- geen idee (of het) wat het is.
Ik spreek niet voor @Superkees , maar de standaard voor de originele MFT/3 is 96 mm hart op hart & gaten van 20 mm doorsnede (nominaal).Wat zijn de afstanden van die gaten?
[QUOTE="Bert Vanderveen, post: 488637, member: 11120"]
Ik spreek niet voor [USER=18493]@Superkees[/USER] , maar de standaard voor de originele MFT/3 is 96 mm hart op hart & gaten van 20 mm doorsnede (nominaal).
Die 96 mm komen voort uit het bij veel meubelmakers in gebruik zijnde 32 mm systeem voor de constructie van kasten en de daarbijbehorende hardware zoals scharnieren, klankdragers en kadegeleiders… (want 96 is 3 maal 32).
[/QUOTE]
Héél Hartelijk Bedankt!