Gatenrijboorset gezocht

twanido

Actieve deelnemer
30 nov 2020
32
7
Hoi allemaal, heeft iemand toevallig nog een gatenrijboorset die stof ligt te vergaren in de werkplaats? Of hebben jullie tips want het aanbod is groot en de prijzen lopen gigantisch uiteen. Het gaat bij mij over hobbymatig maken van enkele inbouwkasten... Ik houd van kwaliteit en daar wil ik gerust voor betalen maar zoek steeds de juiste balans!
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.143
1.952
Klein-Brabant, Vlaanderen
de lr32 van festool is een klassieker
in feb deed ik een rondvraag voor betaalbare alternatieven
wel vanuit het oogpunt om op bestaande gatenrijen verder te breien
er zitten een paar goeie tips tussen
 
  • Leuk
Waarderingen: twanido
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Ik gebruik de Mafell DDF 40 icm een rail maar voor een rijtje gaten zou ik, als ik de DDF niet voor verbindingen “nodig” gehad zou hebben een relatief simpel malletje gebruiken.

Een simpele heb je al voor 25,- zoals deze:


Kun je prima mee vooruit voor hobbymatig gebruik.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Ik heb een Duebbelleiste gekocht voor een paar tientjes. Fijn hulpstuk, gebruik hem niet vaak, maar als hij tevoorschijn komt ben ik blij dat ik hem heb.
Knoeien met een blokhaak om lades te monteren is hiermee verleden tijd. Check wel even of de positie van je gaten overeenkomt met de gaten in je ladegeleiders. Dat was een leermoment voor mij en heb de geleiders twee keer losgehaald om alles pas te krijgen. Achteraf had ik beter de gereedschapwagen gelijk leeg gehaald, op de werkbank gezet alvorens de duebbelleiste nog een keer te pakken......
 

bobken

Nieuw lid
19 feb 2013
7
0
Ik heb een LR32 systeem dat binnenkort te koop komt wegens een upgrade naar een andere machine. Voor meer info mag je altijd een persoonlijk bericht sturen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.