Zozo, gewoon lekker in de woonkamer aan het werk!! Goed bezig!!
Titel aangepast![]()
Dankuwel!
Zozo, gewoon lekker in de woonkamer aan het werk!! Goed bezig!!
Titel aangepast![]()
Ziet er netjes uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Mag ik vragen welke klemmen je gebruikt, merk en waar je die kan halen?
Ondertussen heb ik nog een vraag.
De kortere regels tussen de poten worden verbonden dmv dominos en verlijmd.
Bekijk bijlage 72438
De langere regels worden echter niet verlijmd omdat de tafel anders niet op locatie kan gebracht worden. Er zijn wel domino's voorzien om de regels te positioneren en voorlopig ben ik nog niet zeker hoe ze ter plaatse te bevestigen.
Hopelijk hebben jullie ideeen? Momenteel had ik er aan gedacht om pocket screws te gebruiken aan de achterkant van de regels (de binnekant van de tafel dus) om deze zo vast te schroeven in de poten. Wat denken jullie daar van?
Bekijk bijlage 72439
Zet de lange regels vast met een stel bedschroeven met zeskantkop. Of, als je ze nog vind, gebruik bedvijzen met een bolkop. Voor beide types frees je aan de binnenkant een groef leg er de vijs in en lijm er dan een stopstuk op. Zo zit de schroef netjes opgesloten in de regel, in de poot komt een insert met binnendraad te zitten. Eén schroef per verbinding is voldoende, deze in combinatie met de twee domino's per verbinding geeft een stevig geheel en laat snel op- en afbouwen toe.
Zet de lange regels vast met een stel bedschroeven met zeskantkop. Of, als je ze nog vind, gebruik bedvijzen met een bolkop. Voor beide types frees je aan de binnenkant een groef leg er de vijs in en lijm er dan een stopstuk op. Zo zit de schroef netjes opgesloten in de regel, in de poot komt een insert met binnendraad te zitten. Eén schroef per verbinding is voldoende, deze in combinatie met de twee domino's per verbinding geeft een stevig geheel en laat snel op- en afbouwen toe.
Hij bedoeld die andere in de bijlage.Dat noem je een Bedhaak en waar zou dat vandaan komen![]()