foto's versturen in een privé-bericht

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Waarom het bij PetraD niet werkt met dezelfde instellingen en op een Ipad snap ik ook niet, jij werkt niet met Apple? Daar zou nog een verschil in kunnen zitten?
 

PetraD

Actieve deelnemer
29 okt 2015
70
11
België SKW
Bedankt houtvrienden,

Alle instellingen zijn hetzelfde....toch lukt het niet.
Ik heb dan maar alle foto's die ik wou verzenden met whatsapp verstuurd.
Maar toch zou ik het graag alsnog in orde krijgen....

Wie o wie weet de oplossing van dit raadseltje ;) .

Groetjes Petra
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.098
1.935
Klein-Brabant, Vlaanderen
Zie links onderaan
dank voor jouw hulp, collega
ik veronderstel dat je met 'links' het tegenovergestelde van 'rechts' bedoelt
(tegenwoordig moet je opletten, want in het nieuwe nederlands is 'links' = 'een aantal adressen op het internet')
bij mij verschijnt links onderaan enkel de menubalk van de actieve programma's in windows 10 (zie helemaal onderaan in deze boodschap)
Wie o wie weet de oplossing van dit raadseltje ;) .
ik hoop dat onze moderators dit draadje oppikken

1596225205592.png
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.755
979
Omgeving Eindhoven
Zie links onderaan

De schermprint die je erbij laat zien is van het invoegen in een normaal topic (dit dus), en niet van een privebericht als ik het goed zie?
Heb jij dan bij een privebericht dezelfde opties? Want daar zit 'm bij mij (en zo te lezen bij meerdere gebruikers).

Best lastig deze discussie, zie deze afbeelding, via het afbeelding icoon lukt het in ieder geval op mijn iPad, de foruminstellingen staan op Nederlands

Jij hebt dus een afbeelding direct vanaf je pc/mac/whatever kunnen uploaden?
Zo ja, jij hebt waarschijnlijk meer mogelijkheden dan menig andere gebruiker hier, zoals we ook al achter waren in dit topic waar het ging over het onderschrift onder je forumnaam.
Heb jij toevallig gedoneerd en de anderen niet? Want dat zou natuurlijk een verklaring kunnen zijn dat er dan meer opties beschikbaar komen?
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Als doneren meer opties beschikbaar zou maken is dat vast een standaard optie in de software en een goede secundaire reden om te doneren, de 1ste is natuurlijk dat je veel plezier hebt van dit forum:)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.