Foto`s op nieuwe telefoon te groot !

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.019
360
Alphen aan den Rijn
Wie weet hoe ik de foto 's op mn nieuwe iPhone SE kleiner kan instellen of kleiner maken .
Deze foto `s krijg ik er niet op .
De foto`s mail ik naar mn iMac en dan kies ik een kleiner formaat . Dus voorlopig opgelost .

Groeten Willem
 
Laatst bewerkt:

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.535
254
Ik las hier pas dat je ook een screenshot kan maken van de foto. Deze zou dan goed zijn om hier te uploaden.

Zelf geen ervaring nog mee.
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.071
394
je kan ook gewoon kopie paste vanaf je scherm in de tekst (met de windows variant van dit forum)
uploaden gaat dan vanzelf
 

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.019
360
Alphen aan den Rijn
Roeland , bij deze iPhone lukt het niet . Dit is het nieuwere budget model van Apple .
Ik mail de foto naar mezelf en dan stel ik hem kleiner in , dat lukt prima .
Maar bedankt dat je meedenkt .

Willem
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
817
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Volgens mij lukt het alleen als je foto's neemt en je de telefoon horizontaal houd daarna kun je op ww.nl de foto middels het foto icoontje inladen tijdens het inladen zie je aan de onderzijde de hoeveelheid mb die de foto heeft daar klik je op en dan krijg je het keuze menu met de vier opties.
Alsje je telefoon niet kantelt kan het ook maar dan worden de foto's op ww.nl gekanteld weergegeven overigens draai ik de nieuwste iOS versie 13.5.1 van Apple.

groetnis, Roeland
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.