Plan een leuk weekeind, neem een steekwagentje mee en kampeer twee halve dagen in de gele rups.Kost aardig wat tijd en benzine.
Plan een leuk weekeind, neem een steekwagentje mee en kampeer twee halve dagen in de gele rups.Kost aardig wat tijd en benzine.
Heb wel intresse, wel stukje boven budget.. Hoeveel afstand zit er tussen de boorkop en de tafel?
Sorry maar dat is vergelijk van een step en een Rolls-Royce voor die twee
Ypenburg heb ik niet echt opstaan in die richting in januari helaas.Ik moet ergens in de eerste 2 weken van januari in Ypenburg zijn. Maar helaas kan ik dan niet doorrijden naar Zeeland. De datum is flexibel, dus dat maakt het misschien iets makkelijker. Ben je toevallig in die periode ergens in die buurt? Zo ja, dan heb ik zeker interesse.
Jaak is slim, hij is je voor........en vermoedelijk heeft hij nog wat van de prijs afgedongen gezien zijn reactie op het verkooptopic?? Had je het nu maar gedaan dan was je een prachtige RR rijker en je had de mooiste provincie van Nederland kunnen aanschouwen,....een gemiste kansGa je heel veel plezier van krijgen Jaak