Flott 10STW tafel boormachine

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
308
237
Schouwen-Duiveland
Pffff de maximale afstand tussen boorkop en bovenkant tafel zal ik moeten opmeten. Geschat is het 300 mm.

Heel het bovenste gedeelte kan je laten zakken.

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.070
558
Noord-Veluwe
Ik moet ergens in de eerste 2 weken van januari in Ypenburg zijn. Maar helaas kan ik dan niet doorrijden naar Zeeland. De datum is flexibel, dus dat maakt het misschien iets makkelijker. Ben je toevallig in die periode ergens in die buurt? Zo ja, dan heb ik zeker interesse.

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
308
237
Schouwen-Duiveland
Ik moet ergens in de eerste 2 weken van januari in Ypenburg zijn. Maar helaas kan ik dan niet doorrijden naar Zeeland. De datum is flexibel, dus dat maakt het misschien iets makkelijker. Ben je toevallig in die periode ergens in die buurt? Zo ja, dan heb ik zeker interesse.
Ypenburg heb ik niet echt opstaan in die richting in januari helaas.

Roel22

Post veel
27 feb 2017
1.269
506
Prov. Groningen
Zonder vertraging kleine vijf uur heen en weer. Nog geen tachtig euro benzine en je hebt een prachtige machine. Niet verder over nadenken, gewoon doen.

• Leuk
Waarderingen: 48rmc

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.070
558
Noord-Veluwe
Was het maar zo eenvoudig. Helaas zit mijn agenda knap vol. 5 Uur is effectief gezien gewoon een dagbesteding. Maar ik ga nog even puzzelen om te kijken of ik nog iets kan regelen dat meer in de buurt van Zeeland is.

• Leuk
Waarderingen: Roel22

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
661
220
Middelburg
Ga je heel veel plezier van krijgen Jaak
Jaak is slim, hij is je voor😆........en vermoedelijk heeft hij nog wat van de prijs afgedongen gezien zijn reactie op het verkooptopic?? Had je het nu maar gedaan dan was je een prachtige RR rijker en je had de mooiste provincie van Nederland kunnen aanschouwen,....een gemiste kans:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Triek77

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.070
558
Noord-Veluwe
Het is hem gegund. Interesse was het probleem niet. Tijd wel. Ik ben allang blij dat deze machine een goede bestemming krijgt. Het zou eeuwig zonde zijn geweest als dat niet zo was.

• Leuk
Waarderingen: Roel22

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.