Flatstalker 18 de luxe

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Hier dan weer wat foto’s van de FS18 de luxe, daar mijn huis toch volzat met visite
heb ik van de gelegenheid (spierkracht) gebruik gemaakt om de boot tekeren.
Het omkeerteam had er duidelijk zin in


Attached files
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Ja WR1944 Daar heb ik wel degelijk rekening me gehouden, ik heb de flessen wijn pas na het draaien uitgedeeld.
gr. placebo
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Hier dan weer een paar foto's van de vorderingen met behulp van de scheppach.
De langsspanten zijn aangebracht, de ruimtes worden opgevuld met 2 komponenten
purschuim om het klankkast effect te verminderen.

DSC01396.JPGDSC01399.jpgDSC01389.JPG
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Vandaag weer wat geklust aan mijn bootje. De langs en dwarsspanten in de bodem verstevigt
met 420 grams glasband en epoxy, de eerste 3 compartimenten gevuld met 2 componenten
purschuim.
 

Bijlagen

  • DSC01402.jpg
    DSC01402.jpg
    38,3 KB · Weergaven: 774

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.050
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Je vordert gestaag Placebo, goed om te zien!! Ik weet nog goed dat je op visite kwam en we allerlei plannen besproken hebben; ik was toen al iets verder met de bouw, maar je haalt me zo te zien nog wel in! Heb je nog veel last van de irritatie van de epoxy? Volhouden!!

jaap
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Ja jaap de tijd gaat snel,ik heb er nog steeds plezier in. Het is meer het plezier in het bouwen
dan er daadwerkelijk mee varen, ik denk dat mijn kinderen er beslag opleggen als hij klaar is.
En wat betreft de allergie, ik heb er weinig last van, soms hier en daar een rode plek op mijn handen,
maar dat komt door het nog even voelen of de epoxy al droog is
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Ik ben weer eens begonnen met klussen. De temperatuur is goed om met epoxy te werken.
De vloer is inmiddels dicht daaronder een laag 2 componenten purschuim om het klankkast effect te reduceren.
Het voorste schot is uitgezaagd evenals het zitbankje achter, Ik heb eerst een mal aan elkaar gelijmd van karton
om het voorste schot uit te tekenen op het hout. (nog even uitzoeken hoe de foto's teplaatsen)
 
Laatst bewerkt:

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Albert daar heb je zowaar een flinke hoeveelheid ruimte ter beschikking voor verblijf in je boot.... komt er ook een bed in of alleen een kleine schuilhut?
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Scheppie er komt een vast bed in, het slaapgedeelte wordt niet op stahoogte gemaakt.
Maar ik werk zonder tekening en zoals het me invalt doe ik het, het is dus altijd een verrassing.
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Vandaag weer wat geklust in het slaapgedeelte.
Ik heb alles op maat gezaagd, en de volgende stap is alles in de epoxy zetten.
De ruimte is groot genoeg om te overnachten.

DSC01442.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.