Festool ts55 ebq

Timovangrinsven

Actieve deelnemer
17 mrt 2018
414
14
Met drie zaagbladen van festool (moeten geslepen worden)
Met drie keer splinterbescherming
Met twee koppelstrips voor liniaal
Met nieuwe koolborstels t.w.v. €15 (oude ook aanwezig)

zonder kist

DSC_1998a.jpg
 

Bijlagen

  • DSC_1999a.jpg
    DSC_1999a.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 56

hahnwerke

Actieve deelnemer
13 feb 2017
158
63
Niet dat het me iets aangaat Timo (en voel je vooral niet verplicht te antwoorden), maar het valt me op dat je de laatste maanden zowat de gehele Festool-catalogus aan producten aanbiedt of hebt aangeboden op het Marktplein. Ben je aan het overstappen op een ander merk, of alles aan het vervangen voor nieuwere modellen?
 

Timovangrinsven

Actieve deelnemer
17 mrt 2018
414
14
Hoi HAHN,

Vragen mag altijd. Je hebt het goed gezien! Veel dingen die ik weg doe zijn vervangen door machines of gereedschap dat beter bij me past. Zo heb ik mijn festool decoupeerzaag met module vervangen met een Mafell P1 en mijn festool EHL65 met een Kunz handschaaf. Ik zit nog te twijfelen of ik een mafell invalzaag wil.
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Is verzenden (op kosten van de ontvanger uiteraard) bespreekbaar?
Zo ja, kan je een foto plaatsen van de zool, stond er laatst 1 op marktplaats die er op het eerste gezicht ook nog goed uit zag (maar niet zo goed als deze!) totdat ik de onderkant zag. Toch wel belangrijk bij een inval zaag.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.