Festool nieuws 2025

Oefenhout

Nieuw lid
26 aug 2021
4
5
Friesland
Naar ik begrijp is de oude df 500 niet uitwisselbaar met de nieuwe.
Bij de oude df500 wil de vertikale klem wel eens gaan glijden. Dat zou met de nieuwe df 500 serie verholpen zijn. Erg jammer dat de oude machine niet compatibel is met de nieuwe neus.
De DF700 stijl was altijd al veel beter.

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.399
378
Heelsum
4-5-6-8 of 10 mm domino? Nee voor normaal gebruik voldoet dit ook voor een prof. Alleen als je echt productie moet draaien word het een ander verhaal.
Met de oplaadtijd van een snellader hoeft een lege accu nooit voor te komen, wellicht de enige uitzondering is een stofzuiger.

Ik heb een Batrix met 2 Accu's , super apparaat, alleen als je die continu gaat gebruiken is hij binnen 20 minuten leeg, dan heb je wel een flink setje accu's nodig. 20 minuten op max vermogen stofzuigen is overigens echt heel veel, voor een lichte machine heb je een veel lagere stand voldoende.

Accu stofzuiger met accu machine is echt een topoplossing.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.830
3.721
Gaanderen
Met de oplaadtijd van een snellader hoeft een lege accu nooit voor te komen, wellicht de enige uitzondering is een stofzuiger.

Ik heb een Batrix met 2 Accu's , super apparaat, alleen als je die continu gaat gebruiken is hij binnen 20 minuten leeg, dan heb je wel een flink setje accu's nodig. 20 minuten op max vermogen stofzuigen is overigens echt heel veel, voor een lichte machine heb je een veel lagere stand voldoende.

Accu stofzuiger met accu machine is echt een topoplossing.
Ik ben er nog niet uit over alles op accu. Ik krijg wel steeds meer gereedschap op accu

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.