Festool invalszaag ts 55 zaagblad vervangen

Ruigmeubels

Nieuw lid
5 sep 2021
3
0
Bilthoven
Als ik volgens instructie mijn zaagblad wil vervangen, dan blokkeert het zaagblad niet om hem los te draaien. Hebben jullie daar ervaring mee? Mijn invalzaag is 2 maanden oud …
 

TonP

Actieve deelnemer
31 mei 2020
346
126
Zitten 2 vlakke kanten aan de as. Daar valt het blokkeerplaatje in. Beetje draaien tot ie er in klikt. zo niet heb je kans dat er iets tussen zit ofdat ie stuk is. Fijn dat je nog garantie hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruigmeubels

Ruigmeubels

Nieuw lid
5 sep 2021
3
0
Bilthoven
Hij “klikt” wel vast als ik de invalzaag dus naar beneden doe… maar geen blokkade. Zal straks even kijken of ik je tip kan begrijpen in praktijk :)
 

TonP

Actieve deelnemer
31 mei 2020
346
126
Hij “klikt” wel vast als ik de invalzaag dus naar beneden doe… maar geen blokkade. Zal straks even kijken of ik je tip kan begrijpen in praktijk :)
Wat ook kan is dat het blokkeermechaniek geactiveerd is tijdens het nog draaien van de zaag. Mogelijk miste het plaatje of de as zijn scherpe kanten en blokkeert ie niet meer.
 

john

Actieve deelnemer
23 jun 2010
128
20
Barendrecht
zorg ervoor dat je de zaagdiepte op zo diep mogelijk zet. Dan moet het lukken, dan groene hevel naar boven klappen. Zaag helemaal naar beneden drukkn en dan staat het vast
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.