Festool aanbiedingen toolbrothers.com

k995

Actieve deelnemer
8 sep 2020
74
45
Vriend was op zoek naar een festool domino, dus hielp ik hem wat online zoeken omdat die toch echt redelijk duur zijn, viel ik op :



Die blijkbaar een actie hebben ( via Dinotech: Profi Werkzeug-Shop | DINOTECH e.K. ) al de winkels lijken normale winkels met positieve ervaringen.
Misschien interessant voor anderen.
 

starf

Actieve deelnemer
18 aug 2014
156
63
Deze ochtend werkte de link nog. En stond er idd ook een link bij naar manomano waar de machine ook aan €430 zou verkocht worden maar dat was niet het geval.
En enkele seconden later was de site down voor onderhoud. (7u ongeveer)
 

Jeru

Nieuw lid
19 nov 2018
23
2
Ik moet zeggen dat ik ten zeerste betwijfel of deze verstuurd gaat worden, 50% korting is wel erg veel. Daarnaast is verzending naar Nederland niet mogelijk bij het betalen.
 

eronblack1712

Nieuw lid
20 feb 2024
2
0
Amsterdam
Het zou ook een glitch geweest kunnen zijn en dat ze daarom de site direct in onderhoud hebben gedaan, wie weet waren er wel meerdere producten waarbij er ineens een forse prijsdaling was. Voor witgoed prijzen stel ik overigens vaak een prijsalert in, dan hoef ik niet zelf dagelijks te checken bij welke shop het product dat ik wil het voordeligst is. Daarbij kan je vaak de prijshistorie ook zien als je zo’n prijsmelding instelt, dan heb je ook een beter idee of de prijsdaling het echt waard is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.