Heb enige tijd geleden een Ferm draaibank gekocht via marktplaats. Vervolgens heb ik deze zodanig gemodificeerd dat er mee te draaien viel. Vervolgens via datzelfde marktplaats een heel goede koop gedaan, nl. ongeveer 30 draaibeitels waarvan een behoorlijk aantal van E.A. Berg Eskiltuna. Echter ongeveer 10 van deze beitels missen een handvat en van de rest zijn een aantal gebarsten. Een mooie oefening voor mij om nieuwe handvatten te draaien. Dit is wonderwel gelukt, (de eerste) maar nu moet ik een gat boren om de beitel te bevestigen. Eindelijk mijn vraag: mijn draaibank is uitgerust met een meedraaiend center. Ik heb werkelijk geen idee hoe dit meedraaiend center bevestigd en/of geborgd is op de schroefdraad. Dit is wel handig om te weten aangezien ik er nu een boorkop op wil bevestigen. Iemand de oplossing?
Vr.groet van een beginnend draaier,
Aad.
PS, ik heb de vraag al eerder gesteld: ik woon in de omgeving Alkmaar en zou graag eens willen kijken bij een gevorderd houtdraaier maar hierop helaas geen reactie gehad. Wie, o wie is bereid??
Vr.groet van een beginnend draaier,
Aad.
PS, ik heb de vraag al eerder gesteld: ik woon in de omgeving Alkmaar en zou graag eens willen kijken bij een gevorderd houtdraaier maar hierop helaas geen reactie gehad. Wie, o wie is bereid??