Felder lintzaag keramische boven en onder geleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Graafjan

Nieuw lid
16 jun 2016
21
3
Complete lintzaag geleiding voor de Felder lintzagen in goede staat te verkopen voor € 165,—image.jpg
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Gemonteerd geweest op een Felder FB 510. Ik meen dat ze niet op een Hammer passen.
Dank, ik ga even kijken of ze bij mij passen. Puur uit interesse, wat is de reden dat je over stapt op een ander systeem. Ik heb nu APA geleiders op mijn machine zitten... niet de miste geleiders. Toch stap ik graag over op dit type geleiders (als ze dus passen). Ben nieuwsgierig waar jij dan op overstapt.

Fijne avond!
Rik
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
@ graafJan,
Ik heb even gekeken en volgens mij gaan ze wel passen op mijn zaag. Als je ze nog wil berkopen boor 165,- plus verzendkosten wil ik ze wel overnemen. Kun je voor de zekerheid nog een foto nemen van de achterkant van de geleiders en deze posten? ik begrijp niet helemaal hoe de onderste geleider bevestigd hoort te zijn.

groetjes,
Rik
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Ik heb een Hammer 3800 met keramische geleiders en die lijken mij identiek
ja lijkt mij ook.... op de website van Felder worden ze wel appart verkocht...voor hammer machines bestel je een ander product nummer dan voor de felder machines.
 

Graafjan

Nieuw lid
16 jun 2016
21
3
Ik heb een foto gemaakt maar uploaden gaat niet want bestand te groot ..... Kan ze mogelijk mailen of appen? De ondergeleiding wordt met een hoekstuk aan de achterwand van de lintzaag bevestigd. Althans zo is het bij de Felder 510 bevestigd. Het hoekstuk hoort bij het ondergeleiding en wordt dus meegeleverd. Groet, Jan
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Ik heb een foto gemaakt maar uploaden gaat niet want bestand te groot ..... Kan ze mogelijk mailen of appen? De ondergeleiding wordt met een hoekstuk aan de achterwand van de lintzaag bevestigd. Althans zo is het bij de Felder 510 bevestigd. Het hoekstuk hoort bij het ondergeleiding en wordt dus meegeleverd. Groet, Jan
Dag Jan, ja dat is herkenbaar probleem op forums, best logisch. (@moderator is het mogelijk een module aande website toe te voegen die bestanden kleiner maakt? Hier lopen veel mensen tegen aan)
@jan, foto mag naar rikblaauw@hotmail.com. Laten we het versturen en geld overmaken ook even via de mail afhandelen.
gr
Rik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.