Even voorstellen

nicodemus

Nieuw lid
2 mrt 2023
4
1
Ede
Hallo allemaal,

Na wat maanden (jaren?) meegelezen te hebben op het forum heb ik zelf ook wat vragen te stellen. Ik wilde mezelf eerst maar even voorstellen.
Ik ben 34 en woon in Ede. Hout heeft me altijd al getrokken en sinds kort ben ik weer wat begonnen met wat dingetjes. Ik ben vooral geïnteresseerd in werken met handgereedschap. Groot fan van Paul Sellers. Ik heb een klein werkplekje in mijn zelfgebouwde schuur tussen de fietsen, vriezer en tuinspullen, dus echt ruimte voor powertools is er ook niet. Ik ben een eind met het verzamelen van een basisset gereedschap in de afgelopen jaren. Op 1 zaag na allemaal kringloop of marktplaats. Onlangs voor mijn verjaardag een record 050 vam ducotools, erg blij mee. Mijn projecten zijn per definitie lange termijn ivm 3 kleine kinderen, een fulltime baan en mantelzorg.
Ik ben nu al blij met alle dingen die ik hier heb geleerd, maar daar gaat vast het nog genoeg komen!

• Leuk
Waarderingen: Ruben houtklusser

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.917
1.240
‘s-Hertogenbosch
Welkom hier, met drie kleine kinderen heb je de komende jaaaaaaaren voldoende inspiratie en motivatie om te creëren en hier te posten met foto’s en vragen te stellen en mogelijk ook te beantwoorden

Groetjes John

Vigier

Actieve deelnemer
13 jan 2024
158
134
Naarden
Welkom! Ik weet niet wat je graag maakt, maar wat John al zegt, drie kinderen betekent allerlei wensen. Wellicht moet je ze een beetje stimuleren & richting geven door te beginnen met speelgoed of meubels. Papa, ik wil een nieuw bed, een nieuw bureau, een nieuwe kast, ik wil iets om mijn spullen op te hangen, mijn foto's te ordenen etc. En met speelgoed kun je ook helemaal los gaan. Anyway, vergeet vooral niet foto's te delen van wat je maakt en hoe je dat maakt!

nicodemus

Nieuw lid
2 mrt 2023
4
1
Ede
Mijn interesse ligt vooral bij meubels, kistjes etc. Samen met mijn oudste al eens een kistje voor hem gemaakt. Speelgoed trekt me dan weer niet echt. Projecten voor de kinderen komen ongetwijfeld, maar een half uur is al erg lang voordat het af is. 😂 Ik heb eerst nog een oude ijskast staan om op te knappen, daarna staat een kastje voor mijn gereedschap op de planning.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.