Even voorstellen

Kiam

Nieuw lid
29 dec 2023
1
2
Zoeterwoude
Goede morgen,

Ik wilde mij via deze weg even voorstellen. Ik ben Maik, 31 jaar. Sinds mijn 21e ben ik vooral bezig met het sleutelen aan auto's/motoren/oldtimer brommers ed. 2 jaar geleden heb ik een huis gekocht en hebben we zo'n beetje alles gesloopt wat erin zat en opnieuw opgebouwd. Ik had eigenlijk helemaal geen ervaring met verbouwen o.i.d.. Tijdens het verbouwen had ik het motte: "als we iets doen, dan doen we het 100%".

We begonnen eigenlijk met al het oude gereedschap wat mijn vader door de jaren heen verzameld heeft. Naar mate de tijd vorderde en ik het steeds leuker vond om mooie spullen te kopen zijn we van en Skill cirkelzaagje naar een mooie Makita lineaalzaag gegaan, hebben we een mooi tafelzaagje gekocht en zo is het maar door gegaan. Inmiddels maak ik regelmatig de grap dat ik nu waarschijnlijk meer gereedschap heb dan een gemiddelde aannemer.

Inmiddels is de verbouwing een heel eind opgeschoten en zou ik het leuk vinden om wat projectjes te doen. Ik wilde klein beginnen en eens een mooie snijplank maken. Toen ik aan het zoeken was waar ik wat speciaal hout kan kopen kwam ik dit forum tegen en heb ik me gelijk geregistreerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor en jorisvh

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.