Even Voorstellen: Sytema

Sytema

Nieuw lid
20 okt 2022
11
15
Vlissingen
sytema.com
Goedendag,

Mijn naam is Mart, 27 jaar oud en ben een beginnende houtbewerker (die ook wel eens met andere materialen werkt.) Ik heb een opleiding gevolgd voor meubelmaker/scheepsinterieurbouw, maar werk momenteel niet in het vak.

Houtbewerking doe ik puur als hobby naast mijn huidige werk, en vindt het leuk dit te documenteren via mijn website. Onlangs heb ik mijn eerste machine gekocht, een bandzaag, waarmee ik hoop mijn houtbewerking's vaardigheden uit te breiden en te versnellen. Het in elkaar zetten van de machine heeft me heel erg enthousiast gemaakt om weer verder te gaan met de hobby, aangezien ik het door omstandigheden een tijd naast me had neergelegd.

De interesse in hout ligt bij mij veel in het hardhout, en momenteel veel kleinschalige projecten. De reden hiervoor is omdat ik gelimiteerd ben in ruimte, en werk vanuit een overvolle garage, haha! Maar dat is niet altijd een minpunt, omdat creatief denken je tot leuke ideeën en oplossingen kan brengen in zulk soort situaties. En op dezelfde manier is het ook leuk om off-cuts te bewaren en daar een project bij te bedenken. Zoals te zien in de foto hieronder.

IMG_3078.jpg

Met vriendelijke groet,
Mart
 
  • Leuk
Waarderingen: Henk H

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.