Even voorstellen: Bas

BDN

Nieuw lid
20 okt 2020
8
2
Goedendag, ik loop al een tijdje door de fora te scrollen op zoek naar informatie en het werd onderhand tijd om me voor te stellen. Ik werk graag met hout, nog geen specifieke werkzaamheden maar een paar jaar geleden een houten tuinhuis neergezet (houtskeletbouw) - dat is nu erg handig omdat ik 5 dagen per week thuiswerk. Ben op dit moment de gevelbekleding aan het vervangen omdat er toch houtworm in zat, dus alles er afgesloopt, het frame ingespoten met Perfacs en nu ben ik weer begonnen de buitenkant weer op te bouwen. Gelukkig zit de isolatie (op basis van vlas) er weer in, met een damp-open folie er tegenaan, dus ik kan het binnen weer warm stoken en in het weekend eraan klussen. Ik heb jaren geleden ooit een stitch&glue kano gebouwd en op het verlanglijstje staat nog steeds het bouwen van een zeilbootje (want zeilen is mijn andere hobby). Ik hoop hier veel informatie en hulp te kunnen vinden en soms ook mijn steentje te kunnen bijdragen. Groet, Bas
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.