Even van me af schrijven

RichardDrempt

Actieve deelnemer
13 mrt 2012
128
0
Drempt
Ik moet het gewoon even kwijt.

In maart hoorden we dat mijn vader longkanker heeft.
Na onderzoeken, ziektebedden en andere ellende kwam het slechte nieuws: Er is geen behandeling meer mogelijk.
De arts gaf hem nog een paar maanden, maar zoals het er nu naar uit ziet is dat misschien nog een week.
Gelukkig ligt mijn vader nu wel weer thuis bij zijn familie.

Veel te jong, net met pensioen net als zijn vrouw.

Pap ik ben trots op je en ik hoop dat je een rustig einde krijgt zodat je niet meer hoeft te lijden.

Je zoon.


debbie 331.jpg












i
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Verschrikkelijk nieuws Richard.
Veel sterkte in deze moeilijke periode en geniet nog van de momenten die nog komen.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
bah, wat een nare ziekte is en blijft het toch
afgelopen week twee gevallen van redelijk dichtbij (te horen gekregen) ik kan me dus heel goed voorstellen wat jullie doormaken
Ik wens jullie veel sterkte toe

Geniet van de tijd die jullie nog rest samen
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Sterkte Richard. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn vader, hoewel die een stuk ouder was. Het blijft inderdaad een rot ziekte.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Hallo Richard,

Je kunt goed zien dat het je vader is. Jullie lijken enorm op elkaar. Ik wens jou en je familie erg veel sterkte toe in deze lastige tijd.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Er vooral voor elkaar zijn niet alles hoeft gezegd en of gedaan te worden , houden en genieten van en het plezier met elkaar hebben .....ook al zal dat juist nu moeilijk zijn.
Sterkte !!
 

RichardDrempt

Actieve deelnemer
13 mrt 2012
128
0
Drempt
Bedankt voor jullie medeleven, schijnbaar heeft het gewerkt van sinds vanochtend is mijn vader weer wat helderder en goed aanspreekbaar :)
 

WR1944

Oud hout
Veel sterkte voor jou en de familie. Koester elke seconde die jullie samen kunnen doorbrengen.
In 1968 gebeurde hetzelfde met mijn vader. Ik was toen 24 en als je aan het begin van je werkzame leven staat kan je vaderlijk advies goed gebruiken. Het is vreselijk om een kerngezonde man langzaam te zien wegkwijnen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.