Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Echt praktisch zijn dit soort vasen niet, omdat ze breed en laag zijn, maar je hebt wel de ruimte om de mooie tekening in het hout aan de bovenkant te laten zien.
Diameter 45 cm, hoogte 25 cm, wanddikte zo rond de 10 mm, esdoorn. Oh, en het gat is net onder de 10 cm.
25 cm wil ik niet laag noemen….. je hebt wel gelijk dat de tekening mooi zichtbaar is . Qua hoogte-breedte verhouding is denk ik de afmeting van het blok waar je mee begonnen bent maatgevend. De diameter van het gat ongeveer 1/5 van de buitendiameter ziet er niet verkeerd uit….
Hoe heb je het verder afgewerkt en heb je dit met een tap of een kamer gedraaid.
Zoals gezegd mooie vaas geworden, zet je er een glazen vaas in om er bloemen in te zetten ( of een glas van formaat)
Afgewerkt t/m korrel 320, nu met 1 laag Steinert Drechsleröl, daar komt er nog wel één bij. Je vraag over tap of kamer snap ik niet, ik kan die woorden niet echt relateren aan het proces. Het is gedraaid met verschillende houtdraaibeitels.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.