Er was eens - Taxus

Henk de Rijk

Actieve deelnemer
31 mei 2019
168
128
Nieuwkoop
Bekijk bijlage 107297Nu kwam het voetje opnieuw van pas, omdat die centerpunt rechts anders behoorlijk in het gat uitkwam.
Bekijk bijlage 107298
Het voorlopige eindresultaat.
Bekijk bijlage 107299
Dat nu een 2 weken in de werkplaats staat te drogen, en dan nog een aantal weken in huis, en dan ga ik waarschijnlijk nog een ronde lijmen/schuren aan de buitenkant, dan nog de voet 'vullen', en dan afwerken.
Mocht de zaak al te veel uit elkaar vallen, dan ben ik zelfs aan het overwegen of ik de binnenkant met glasvezelmatten o.i.d. aan elkaar plak.
Bekijk bijlage 107300Bekijk bijlage 107301Bekijk bijlage 107302Bekijk bijlage 107303
Zo, klaar voor de volgende.
Mooie vaas geworden jurriaan
 

Smoeshaan

Nieuw lid
25 apr 2021
15
4
NL
Zelf geen ervaring met houtdraaien, dus kijk graag mee. Wat een berg werk (en restmateriaal) en lekker veel foto’s. Mooi!
 

Carin

Actieve deelnemer
21 mei 2021
36
54
Doornenburg
Bekijk bijlage 107297Nu kwam het voetje opnieuw van pas, omdat die centerpunt rechts anders behoorlijk in het gat uitkwam.
Bekijk bijlage 107298
Het voorlopige eindresultaat.
Bekijk bijlage 107299
Dat nu een 2 weken in de werkplaats staat te drogen, en dan nog een aantal weken in huis, en dan ga ik waarschijnlijk nog een ronde lijmen/schuren aan de buitenkant, dan nog de voet 'vullen', en dan afwerken.
Mocht de zaak al te veel uit elkaar vallen, dan ben ik zelfs aan het overwegen of ik de binnenkant met glasvezelmatten o.i.d. aan elkaar plak.
Bekijk bijlage 107300Bekijk bijlage 107301Bekijk bijlage 107302Bekijk bijlage 107303
Zo, klaar voor de volgende.
wat een geweldig proces om te zien. maar dan heb je ook een hele mooie vaas. super gewoon.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.