Inpakken doen we elke dag opnieuw, en ik zie dus elke dag hoe het er voorstaat. “Not a pretty sight”, nog steeds niet, maar het gaat de goede kant op. En de mobiliteit is goed, al vanaf direct na het ongeluk. Ik heb geluk gehad, geen zenuw, pees of bot geraakt!Is een goeie ontwikkeling, komt het gevoel ook weer terug… beterschap verder.( heb je al weer stiekem aan kity gevoeld). Hoe is de mobiliteit verder, of zit alles nog ingepakt.
Dat gaat nog wel even durenEn weer een update en wat mij betreft de laatste:
Het gaat goed met mijn hand! Als je het niet weet dan zie je niet dat drie van de vingers nog niet zo lang geleden ernstig beschadigd waren. Alles is helemaal dicht gegroeid en ik kan in principe alles weer, alleen zijn die 3 vingers nog wel erg gevoelig. Tienvingertypen lúkt weer maar voelt raar; heel voorzichtig dus.
haha, in mijn knie geboord 20 jaar geleden.... (vraag maar niet...) voel ik ook nog steeds als ik t juiste plekje aanraak..Dat gaat nog wel even durenHeb iets van een jaar geleden het topje van mijn rechtermiddelvinger wat korter gemaakt - in de keuken, niet in de werkplaats
- en dat voelt nog steeds vreemd…
Beterschap verder...... goed nieuws zover.En weer een update en wat mij betreft de laatste:
Het gaat goed met mijn hand! Als je het niet weet dan zie je niet dat drie van de vingers nog niet zo lang geleden ernstig beschadigd waren. Alles is helemaal dicht gegroeid en ik kan in principe alles weer, alleen zijn die 3 vingers nog wel erg gevoelig. Tienvingertypen lúkt weer maar voelt raar; heel voorzichtig dus.
En het andere nieuws; de Sawstop Compact is vandaag binnengekomen! Een berg geld natuurlijk maar nu tijdelijk met gratis de standaard erbij dus dat was een mooie meevaller. Op YouTube al de video gevonden van Dave Stanton waarop hij in detail uitlegt hoe deze zaag moet worden afgesteld. Klusje voor komend weekend
![]()